سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

هلنا جون (دوست سام)

1392/3/28 16:16
2,184 بازدید
اشتراک گذاری

چند هفته پیش وقتی تو رو برده بودم پارک با یه خانمی آشنا شدم .دخترش 7 ماه از تو کوچیکتره.اسم دخترش هلنا جونه. باهاشون دوست شدیم و خیلی هم خوشحالم که بعد از این همه مدت تو مشهد یه دوست واسه خودمون پیدا کردیم. مامان هلنا جون هم مثل من ، اینجا غریبه واسه همین با هم همدردیم و خلاصه که خیلی با هم جوریم.

دیروز با هم قرار گذاشتیم و شما دو تا فسقلی رو بردیم پارک.انقدر بازی کردی که خسته شدی. یه نی نی هم سن خودت هم اونجا بود که هی میرفتی پیشش همدیگرو بغل می کردین و بوس میکردین یه حرفایی هم با هم میزدین.

اینم عکس هلنا جون

سام و هلنا

هلناااااااااااااااااا لپ پسر منو میکشی؟؟؟؟؟

سام و هلنا

 

 

هنوز تموم نشده

بیاین دنبالم قسمت ادامه مطلب تا بقیه عکسها رو بیبینین.

 

سام در پارک

سام در پارک

اینم از پسر فوتبالیست و مستقل من که خودش داره با توپش بازی میکنه.

پسر فوتبالیست من

الهی فدات شم توپت افتاده تو چمن ها ولی از اونجایی که خیلی مستقل هستی خودت رفتی ورداری.

قربونت بشم الهی

میبوسمت هزارتااااااااااااااااااااا تو نفس مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سهیلا مامان ارتا
28 خرداد 92 18:59
عزیزم دوست جدیدت چه خوشگل و لپ کشونیه بلا خوش سلیقه هم هستی ها


آره دیگه خاله جون یه دوست دختر خوشگل وتوپولی واسه خودم پیدا کردم.
الی مامی آراد
29 خرداد 92 16:27
میبینم که هلنا جونم لپ خوشگلت رو میکشهماشالله چه تپلیه واقعا چقدر خوب آدم تو شهر غریب یه دوست خوب داشته باشه


این دوره زمونه رسم عوض شده دخر ها لپ پسرهارو میکشن.
هاهاهاهاها
شقایق مامان آرشا
31 خرداد 92 0:15
ایشالا دستای خوبی برا هم باشید


مرسی
علي خوشتيپ
4 تیر 92 23:45
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رايتون نياز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون
مامان بهار
7 تیر 92 15:34
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 230 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یا به دوستاتون هم بگید ،،یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نیlمیتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس
مامان ماهان نفسی
9 تیر 92 0:28
وای عزیزم چه دوست توپولی داری خوشگله مثل خودت خدا دوستیتونو پایدار نگهداره
مامان ماهان نفسی
9 تیر 92 0:29
خاله جون راستش من تو مسابقه شرکت کردم برای برنده شدنم نیاز با رای دارم رای دادن هم فقط فقط با پیامکه اگه دوستداری برنده بشم شماره 153 رو به شماره 20008080200پیامک کن اگه دوستداریا
الی مامی آراد
9 تیر 92 15:17
سلام عزیزم آراد جون هم توی مسابقه نی نی شکمو با کد290 شرکت کرده ممنون میشم بهش رای با موبایلتون شماره 290 رو به این شماره 20008080200 ارسال کنین
عمه جوووون
11 تیر 92 11:02
واای دده
برم به آرمیتا بگم ؟
می گم چرا هول کرد می خواد زودتر بیا!!


به آرمیتا بگو اگه زود تر دنیا نیاد دخترای دیگه سامو از چنگش درمیارن.بگو زود بیاد منتظرشیم.
farnoosh
18 تیر 92 23:47
سلام عزیزم
وقتی وبلاگتو خوندم فهمیدم توام مثل من غریبی من از تهرانم و مشهد ازدواج کردم اگه دوست داشتی باهم بیشتر اشنا بشیم


سلام.پس همدردیم.دوست عزیز خوشحال میشم با هم بیشتر آشنا شیم ولی آدرس وبلاگتو واسم ننوشتی.