سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

شب های ماه رمضان و عید فطر

1392/5/26 17:29
2,086 بازدید
اشتراک گذاری

ماه رمضان بابایی بعد از افطار دیگه مغازه نمی رفت واسه همین شب ها وقت بیشتری داشتیم بعضی شب ها هم میرفتیم پارک تا تو بازی کنی.

این عکسهای پارک ملت هستش یه قسمتی مخصوص آب بازی بچه ها درست کردن خیلی خوبه. وقتی رفتی آب بازی کنی خیس خیس شده بودی می ترسیدیم سرما بخوری ولی هر کاری می کردیم بیرون نمیومدی به زور بغلت کردم و آوردم و لباساتو عوض کردیم.طفلکی شادی با همون لباسای خیس تا خونه اومد خیلی سردش شده بود.

آب بازی در پارک ملت

وقتی فواره ها خیلی بالا می رفتن بچه ها جیغ میزدن تو هم میترسیدی سریع میرفتی بغل شادی جون.

آب بازی در پارک ملت

آب بازی در پارک ملت

سام و شادی

سام و شادی

سام و بابایی

اینجوری از سرسره میرن بالا؟؟؟!!

قربون پسمل خوشگلم بشم

روز عید فطر خیلی خوش گذشت.آقاجون همه رو واسه نهار برد طرقبه، بعد از نهار هم تو و بابا و من با شادی و علیرضا و فاطمه رفتیم کارتینگ.

طرقبه

سام و بابایی

کارتینگ

 

چند تا عکس دیگه هم قسمت ادامه مطلب داریم.

 

 

پدیده شاندیز

پدیده شاندیز

پدیده شاندیز

پدیده شاندیز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خواب گو
26 مرداد 92 21:00
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
الی مامی آراد
27 مرداد 92 12:40
چقدر عکسهاتون خوشگل شده خوش باشین


خیلی ممنون
آزاده
27 مرداد 92 22:39
امیدوارم همیشه کانون خانوادتون گرم باشه
سارا مامان محمدرضا
6 شهریور 92 5:39
عینکت چه خوشکله بهت میاد سامی جون. چه بهش خوش گذشته. نگار جون همیشه به تفریح. پیش ما هم بیاید. منتظرم. بووووووس
farnoosh
6 شهریور 92 11:29
سلام عزیزم
عیدت مبارک باشه
چه جای قشنگی حسابی برا بچه ها خوبه
ماشالا عینک خیلی بهش میاد گوگولی شده
منم دیروز رسدیم مشهد امروز با کلی کاری که داشتم گفتم اول بیام به شما سر به زنم


سلام.مرسی فرنوش جان که بهم سر زدی.منم تازه از تبریز برگشتم.
مامان اميرسام خان گل
12 شهریور 92 14:40
سلام عزيزم
پارك جالبيه معلومه حسابي به سام خوش گذشته راستي كجاس؟
من تو وبلاگ چند نفر ديگه هم ديده بودم ولي نميدونم ادرسش كجاس؟
فكر كنم واسه بچه ها كه عاشق اب بازين خيلي جالبه نه؟


سلام.آره خیلی با حاله.پارک ملته.قسمت تاب و سرسره.