سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

چند سطری برای دوستان وبلاگی

1392/9/15 17:34
1,552 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوست جونا و فامیل ها و همه کسانی که زحمت میکشن و وقت میزارن و به وبلاگ سام سر میزنن.

می خواستم بهتون خبر بدم که بنا به دلایلی و همچنین کمبود وقت قصد دارم با وبلاگ خداحافظی کنم.خودتون که میبینین در به دیر آپ میکنم واقعا وقت نمیشه.بچه ها هر چه قدر بزرگتر میشن کارشون بیشتر میشه و همه وقت مامانشون رو به خودشون اختصاص میدن.قبلنا وقتی سام میخوابید به کارهای متفرقه از جمله وبلاگ میرسیدم ولی الان کمتر میخوابه اکثرا با خودم میخوابه و با خودم بیدار میشه.

این وبلاگ رو میخوام به عنوان دفتر خاطرات سام ، (قبل از تولد تا تولد 2 سالگی) یادگاری واسش نگه دارم و اگه بتونم وبلاگ دیگه ای واسش درست کنم و خاطرات بعد از 2 سالگی رو اونجا ثبت کنم.

شاید وبلاگ دیگه ای درست کنم آخه دلم نمیاد خاطراتشو نصفه رها کنم البته اگه بتونم. شاید برنامه ریزی جدیدی بکنم تا بتونم به کارهای وبلاگی سام هم برسم.دوست ندارم واسه پسر گلم هیچ کم کاری بکنم.

هر کسی که می خواد آدرس وبلاگ جدید سام رو داشته باشه همینجا نظرشو ثبت کنه تا در صورت باز کردن وبلاگ بهش خبر بدم.

دوستای خوبم به وبلاگ همتون سر میزنم حتی اگه خودمون وبلاگ نداشته باشیم.فعلا خداحافظ.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

هانيه
16 آذر 92 11:06
سلام نگار خانوم چرا حرفهاي غم انگيز نوشتي اذيت نكن ]از روسام ببوس
الی مامی آراد
17 آذر 92 23:53
سلام نگار جووووووووووونم نه نرو دلمون تنگ میشه منم آدرس میخوام ولی حیفه اینکار رو نکن
مامان نادیا و نلیا
21 آذر 92 19:41
سلام عزیزم...دلم واسه سام عزیزم تنگ میشه....خواهشا یه وبلاگ بساز و به منم حتما خبر بده
مامان نگار و بابا حسن
پاسخ
سلام چسم عزیزم اگه وبلاگ ساختم خبرتون میکنم.مرسی.
سارا مامان محمدرضا
27 آذر 92 19:00
سلام مامی سام. من همیشه به وبلاگ شما سر میزنم نظر هم میذارم. وبتون خیلی قشنگه. ادامش بدید لطفا. درسته که شما به ما بخاطر کمبود وقت سر نمیزدید اما من بازم میومدم. سام رو محکم ببوسید. اگه وب جدید درست کردید خوشحال میشم آدرسشو واسم بفرستید.
مامان نگار و بابا حسن
پاسخ
سلام عزیزم مرسی که به ما سر میزنی شما لطف دارین.منم به شما سر میزنم ببخشید که نظر ننوشتم.چشم دوست خوبم حتما بهتون خبر میدم.
سارا مامان محمدرضا
29 آذر 92 23:16
خصوصی دارید.
شقایق مامان آرشا
30 آذر 92 16:46
شادی هایت به بلندای امشب و غم هایت به کوتاهی امروز
نعیمه
28 اسفند 92 0:55
نه بابا حیفه تعطیل نکن تا 7سالگی ادامه بده بعد بده دست خودش خودش اداره کنه فوقش هفته ای یک بار اپ کن قرار نیست که هر روز مطلب بذاری . از اول نگاه کن ببین چه قشنگ رشدش و تغییراتش داره ثبت میشه حیف نیست ...منم اون وبلاگی که برا کلاسم ساختم از وقتی ارشد قبول شدم خیلی وقت گیر شده اما با هفته ای یکی دو پست سر پا نگهش داشتم تو هم میتونی
مامان نگار و بابا حسن
پاسخ
تبریک میگم خانم خبر نداشتم خیلی خیلی مبارکه ایشالله دکترا قبول بشی.
الناز
27 تیر 93 2:04
سلام نگار جون مامان سام منم با اینکه وبلاگ هم ندارم سری به وبلاگ تو می زدم و خیلی جالب بود که ادم از وقتش که کلا وقف بچه می شه کمی رو هم کنار بذاره واسه اینکه خاطرات اونو ثبت و ضبط کنه و واقعا باید تبریک گفت به این مامان هنرمند باید پسرت بهت افتخار کنه .خیلی محکم از روی پسرت ببوس . قربانت . دوست و همکار قدیمی الناز امامی
مامان نگار و بابا حسن
پاسخ
سلام الناز جونمممممممم خیلی ممنون که به وبلاگ پسملی من سر میزنی. ببخش من خیلی وقت بود به وبلاگ سر نزده بودم پیامتو الان دیدم.