سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

اولین شهر بازی سام + چند تا عکس دیگه

1391/7/1 11:01
1,753 بازدید
اشتراک گذاری

این پست رو تقریبا باید ٣ هفته پیش میذاشتم مربوط به تبریز میشه ولی دیگه وقت نکرده بودم بذارم گلم.

این اولین پارک رفتن نیست قبلا بابایی تو رو برده بود پارک ولی سوار وسایل بازی نشده بودی.این دفعه که تو تبریز رفتیم پارک سوار وسایل بازی هم شدی.

این عکسیه که وقتی با بابایی رفته بودیم پارک گرفتیم.(طرقبه باغ پونه)

طرقبه(مرداد 91)

طرقبه مرداد 91

اینا هم عکسای پارک تبریزه

اینجا دایی امین و دایی حسام تو رو بردن سوار تاب کردن تو هم خیلی خوشت اومده بود.به من هم میگفتن تو نیا اگه بیای عکس می گیری نمیذاری ما با سام راحت بازی کنیم ولی من یواشکی از پشت سرشون اومدم و عکس گرفتم.

تبریز شهریور 91

تبریز شهریور 91

راستی این بلوز خوشگلی که تنته عمه جون واسه دندون در آوردنت کادو داده بود.

سام و دایی حسام

اینجا آنا جون و باباجونی تو رو گذاشتن روی این قارچ که سرسره سواری کنی ولی انگار دوست نداشتی.

تبریز شهریور 91

تبریز شهریور 91

تبریز شهریور 91

عکس های پارک تموم شد ولی چند تا عکس دیگه داری که اونا هم مربوط به تبریز میشن واسه همین دیگه تو همین پست میذارمشون.

تبریز شهریور 91

تبریز شهریور 91

تبریز شهریور 91

تبریز شهریور 91

اینجا خونه ی نسیمه (دختر عموی من) داری با امیر عباس بازی می کنی.

تبریز شهریور 91

تبریز شهریور 91

تبریز شهریور 91

اینجا هم عمو اصغر(عموی من) داره باهات بازی می کنه.

تبریز شهریور 91

تبریز شهریور 91 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

حدیث
1 مهر 91 15:26
سلام سام خوشگله
مرسی که وبلاگ دخترم سر زدی
نکنه دنبال زن می گردی بلادونه؟
ایشالاه زیر سایه پدر و مادر خوشبخت شی


سلام.آره دیگه خاله جون باید کم کم به فکر زن گرفتن باشم.مامانم از مشکات جون خوشش میاد.
مامان مهرناز و آرسام
2 مهر 91 21:52
سلام عزیز ذلم جیمل خاله رفته شهربازی تاب سواریشو ببین جیگریو وااااااااای خاله جون سومین دندونتم مبارک باشه انشالا دندونای پایینتم زودی در بیاد و راحت بشی عسسسسسسسسسیسم فدااااااااات
مریم
20 آبان 91 14:00
نگار ماشالا سامی داره روز به روز بزرگترو خوشگلتر میشه از طرف من لپاشو محکم ببوس