سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

شهربازی سرپوشیده

1391/11/4 18:33
1,839 بازدید
اشتراک گذاری

پریروز با عمه جون قرارگذاشته بودیم که نی نی هامونو ببریم شهر بازی.عمه جون زحمت کشیدن با شادی و یاسمین اومدن دنبال من و تو و باهمدیگه رفتیم.خیلی خوش گذشت مخصوصا به شما کوچولوها حسابی خوش گذشت.

 سام در شهربازی

شادی

یاسمین

سام در شهر بازی

سام در شهر بازی

سام در شهر بازی

سام در شهر بازی

سام در شهر بازی

سام در شهر بازی

سام در شهر بازی

سام در شهر بازی

سام در شهر بازی

سام در شهر بازی

این عکس آخرالماس شرق هستش که قبلا رفته بودیم،ة از این عکست خیلی خوشم میومد واسه همین اینجا گذاشتمش.

سام در الماس شرق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الی مامان آراد
5 بهمن 91 1:23
خوشگلم خوش بگذره عکسهاتون خیلی خوشگل شده مخصوصا اولیه
نسیم
5 بهمن 91 11:44
عکسات هم خیلی خوشگلن شهربازی خوش گذشت؟
مهسا مامی کیارش
6 بهمن 91 9:57
جوجه موفرفری طلایی شهربازی خوش گذشت؟؟؟؟؟؟
آخه چقد شیطونی؟؟؟؟؟
خیلی نانازی


مرسی خاله جون خوش گذشت ولی من که موفرفری نیستم!!!احتمالا منو با دختر عمه اشتباه گرفتی.
خاله پپو
6 بهمن 91 12:25
سلام خانومی. هزار ماشاا... چه پسر نازی داری. شیطنت از چشاش میباره.
من تو نینی سایت خوندم که تعدادی شیرخشک اس ام آ پروگرس داری. خواستم بگم اگه هنوز تاریخ انقضاش مونده، منم میخوامش آخه دختر من تا 6 ماهگی گلد میخورد و الان آپتامیل و ببلاک و... رو براش امتحان کردم همش دلدرد داره و شبا گریه می کنه. تازه اشتهاشم خیلی کم شده. توروخدا اگه داری بهم خبر بده، هم ایمیلمو گذاشتم هم وبلاگ دخملمو. ثواب داره. آخه تو شهر ما اصلا" پیدا نمیشه.
از طرف من یه بوس آبدار از لپای گل پسرت بکن. زنده باشه الهی.
مرسی.


سلام.عزیزم تو وبلاگت جواب دادم.
مامان سامی
6 بهمن 91 18:10
به به بازی اونم تو شهر بازی خیلی خوش میگذره


بله جای شما خالی خوش گذشت.
زهرا مامان امير علي (شيرين گندمگ )
7 بهمن 91 1:54
سلام عزيزم هميشه خندون باشي و خوشحال قند عسل


سلام خیلی ممنون.
مهسا مامی کیارش
7 بهمن 91 16:14
ببخشین آخه من عاشق اون عکسش تو پست قبلی که جلوی روروئک واستاده شدم اونجا موهاش فر داره و رنگیه آخه اینجوری دیده میشه. به هر حال همه جوره قشنگ و دوست داشتنیه


مرسی شما لطف دارین.اونجا مثلا موهاشو ژل زدم و فشنش کردم واسه همین مثل فر دیده میشه.رنگ موهاش کمی روشنه مثل طلایی درست دیدین.خیلی ممنون از این همه محبتی که نسبت به سام دارین.
مریم
15 بهمن 91 1:14
عزیزم خوش میگذرهمامانش جیگر بلارو زود زود ببر اینجور جاها