سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

آنا جون

1390/11/6 20:44
1,099 بازدید
اشتراک گذاری

١ بهمن آنا جون(مامان من) تشریف آورده بودن خونمون آخه دیگه طاقت دوری از تو رو نداشت عزیزم و فقط به خاطر تو این همه راه رو تو این سرما اومده بودن اینجا.حیف که روزا زود میگذره آخه امروز رفت انگار همین دیروز بود که تازه از راه رسیده بود.این چند روزی که اینجا بود خیلی خوش گذشت درسته که به خاطر سرما همش تو خونه بودیم و جایی نرفتیم ولی همین که آناجون پیشمون بود بهمون خوش گذشت.شبا هم که من خیلی راحت بودم چون که با آناجون می خوابیدی من فقط واسه شیر دادن بیدار میشدم و بعدش آنا جون زود بغلت می کرد.

3روز پیش چند تا گل سر به موهات زدم که ببینم چه شکلی میشی دیدم خیلی خوشگل میشی چند تا ازت عکس گرفتم بعدش هم می خواستم از لباسای زمان بچگی خودم واست بپوشونم وعکس بگیرم ولی آنا جون نذاشت گفت این پسره نه دختر این کارا رو نکن.

خواهر دوقلوی سام

امروز صبح رفت قبل از رفتن تو رو بغل کرده بود و منم از فرصت استفاده کردم و چند تا ازت عکس گرفتم عزیزم.

سام بغل آناجون

سام تو کشوی کمدش خوابیده

بعد از اینکه آناجون رفت اومدیم خونه تو هم اخم کرده بودی من و باباجون اینقدر باهات حرف زدیم و ادا در آوردیم تا یکمی خندیدی.

چه قدر خوشگل میخندی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان یاس
6 بهمن 90 20:33
سلام ماه ربیع الاول مبارک حتما بیاین به وبلاگ نی نی ما و هدیتون را بگیرید التماس دعا یازهرا
هانیه و سما
7 بهمن 90 14:26
سلام، از دیدن عکسای سام ذوق زده شدیم و دلمون براش تنگ شد، به قول خودت پسرت خیلی خوشگله ،امیدوارم به زودی ببینیمتون از روی سام کوچولو ببوس



سلام.مرسی هانیه جون.
لیلی
8 بهمن 90 8:42
وای سلام چه دختر خوشگلی
من خواستگارشم
بیار بخورمش این سام کوچولوی تو رو
بووووووووووووس


سلام.شرمنده عزیزم دختر ما قصد ادامه تحصیل داره فعلا نمی خواد ازدواج کنه.
ساغر
8 بهمن 90 8:47
وای نازی چقدر ماهه خدایش اگه دخترم بود خوشکل می شد .هر چی نباشه به مامانسفید برفیش رفته


مرسی ساغر جون.
مریم
9 بهمن 90 19:12
ای جونم نازم خوشگلم چقدر ماه شدی تو نگار از طرف من محکم بغلش کن ببوسش


چشم.حتما.
مریم
9 بهمن 90 19:32
واااااااااای نگار سامی رو گذاشتی تو کشوی لباسش کارایی میکنی تو دختر


آره دیگه گذاشتم تو کشوی لباسش یکمی بخوابه
بهارك
10 بهمن 90 10:41
سلام.. طراحي عكس با دكور اتليه و طراحي قالب وبلاگ و تقويم91 سري بزنيد پشيمون نميشيد..ممنون ميشم مارو لينك كنيد
ساغر
10 بهمن 90 12:00
نگار جون توجه کردی اسمهمسری منم سامه


آره دیدم تعجب کردم آخه تا وقتی که من مشهد نیومده بودم و با هم همکار بودیم اسمش آقا رضا بود.
ساغر
12 بهمن 90 10:43
از وقتی اقا سام رو دیدم منم دوست دارم ننی داشته باشم


تو که قبل از من تصمیم داشتی من خیلی وقته منتظر خبر نی نی دار شدن تو هستم.ایشالله به زودی تو هم صاحب یه نی نی یه خوشگل مثل خودت بشی.
مامی مائده
21 بهمن 90 23:59
وای چقدر این گیره ها بهت میاددددد