سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

گردش با کالسکه

1390/11/20 10:05
1,458 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره من و بابا برای اولین بار تو رو با کالسکه بردیم بیرون.درسته که هوا خیلی سرد بود ولی خداروشکر تو سردت نشد فقط حیف که شالگردنی که آنا جون واست بافته بود رو گم کردیم.البته اشکالی نداره چون آنا جون یکی دیگه واست میبافه و به زودی پستش میکنه.

سام سوار ماشین خودش شده

سام اینجا 3ماهشه

اینم عکس سام و بابایی بعد از اینکه برگشتیم خونه.

سام و باباش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سحر
20 بهمن 90 10:09
چه کالسکه قشنگی.خیلی خوشم اومد.مارکش چیه؟انگار دو طبقه است.آره؟


مامالاوه.نه عزیزم دو طبقه نیست روش کریر نصب شده.
مریم
20 بهمن 90 11:37
ای جونم:عزیزم چقدر رنگ سفید بهت میاد.نگار عکس دومش عین عکسای رو جلد ژورنال میمونه.خیلی نازی عروسکم خیلی


مرسی عزیزم.عکاسش من بودم واسه همین عکس اینفدر خوب شده.
مریم
20 بهمن 90 11:59
نگار جون به حسن آقا بگو ماشالا خیلی بهتون مییاد خدا براتون صحیح وسالم محکم نیگرش داره
لیلی
20 بهمن 90 13:37
آره بابا ما پولدار شدیم تازه صحبت بن کارتم کردهD:
نی نی ت رو بخورم ماشالاه نازتر شده
از عوض من ببوسش
راستی دیروز با مریم داشتیم به عکسات نگاه میکردیم
اون عکسای خصوصیه خودت که تو عروسی حسام گرفته بودی رو ورداشتی
اونا خیلی خوشگل بودن
نتونستم بهش نشون بدم
اگه دوباره گذاشتی بهم خبر بده
سام رو از عوض من یدونه گاز بگیر از اون لپش که الان دارم تو عکس میبینم






آره اونا رو ورداشتم.اگه تو بخوای میذارم نگاه کنین بعدش شاید بازم ورشون دارم.
مامان نادیا و نلیا
20 بهمن 90 15:06
سام کوچولوی ناز همسن دخمل منه فقط 1 روز بزرگتره...خدا حفظش کنه...به دیدن ما بیاین تا در صورت تمایل تبادل لینک کنیم....منتظرتون هستیم
مامان سوگل
25 بهمن 90 13:37
سلام نگار خانم، وای چه کوچولوی خوشگلی دارین یه ماچ آبدار از لپش بکنین جای من توروخدا آخه من عاشق بچه ها هستم منم سوگل رو زیاد میبردم بیرون تو روحیه و سرزندگی بچه خیلی تاثیر داره حتما از همین سنش زیاد ببریدش بیرون که فکرش گسترده تر بشه
مریم مامان پندار
29 بهمن 90 9:25
قربون این گل پسر هرچی نگاش میکنم سیر نمیشم .عاشقتم خاله


مرسی مریم جون.