سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

هموطن تسلیت

1391/5/24 22:47
1,293 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره صدا و سیما دیروز از خواب بیدار شد و به جای برنامه های شاد مثل خنده بازار و به جای شمردن مدال های رنگارنگ المپیک و افسوس مدال های کسب نشده به زلزله آذربایجان پرداخت.

اتفاق خیلی ناگواری بود با دیدن تصاویر زلزله نمیتونم جلوی اشکامو بگیرم و برای هموطنام گریه نکنم وقتی فکرشو میکنم که شاید الان یکی بچشو تو این حادثه از دست داده و نمیتونه دیگه بغلش کنه بوسش کنه بهش محبت کنه ... وقتی فکر میکنم که شاید نوزاد شیرخواری مادرشو از دست داده ... وقتی فکر میکنم  هزاران اتفاق بدتر افتاده ... وقتی فکرشو میکنم که خیلی ها عزیزانشون رو از دست دادن و وقتی فکرشو میکنم که خانوادم و فامیلامون در تبریز چه قدر وحشت زده شدن خیلی متاثر میشم.

46 قربانیان زلزله آذربایجان به 180 نفر رسید + تصاویر دلخراش

4625 قربانیان زلزله آذربایجان به 180 نفر رسید + تصاویر دلخراش

zel3 آخرین اخبار از زلزله آذربایجان + تصاویر

خدا همه کسانی که تو این حادثه از دست رفتند رو بیامرزه و برای بازماندگانشون صبر بده.به همه هموطن های گرامی این فاجعه رو تسلیت میگم.

تسلیت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان علي خوشتيپ
25 مرداد 91 10:53
واي خدا .اين عكسارو ميبينم اشكم درمياد.به خصوص عكس دومي.خدا صبرشون بده...


واقعا که جگر آدم با دیدن این صحنه ها کباب میشه.
نعیمه
26 مرداد 91 20:27
فقط می تونم بگم خدا صبر بده بهشون
مامان سوگل
5 شهریور 91 11:31
فقط ميتونم بگم خدا صبرشون بده و سر دشمن آدم هم اين بلارو نياره من و شوهرم كه انقدر ناراحت شديم مخصوصاً من كه اصليتم برميگرده به سمت اونور با اينكه تا به حال نرفتم اونجا ولي بالاخره خون ميكشه ديگه، رفتيم خون داديم و كمك نقدي هم كرديم، خدا صبرشون بده من كه از غصه چند روز فكرم مريض شده بود