سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

10 ماهگی و کارهای جدید

1391/6/22 13:03
1,284 بازدید
اشتراک گذاری

١٠ ماهگیت مبارک فندقم.

چند روزی بود رفته بودیم تبریز واسه همین وقت نکرده بودم تولد 10 ماهگیت رو بنویسم عزیزم.بازم تو تبریز مهارت های جدید یاد گرفتی نمیدونم چرا وقتی میریم اونجا کارهای جدید یاد میگیری شاید به خاطر اینکه اونجا خیلی بهت خوش میگذره.الان دیگه خیلی حرفه ای چهار دست و پا میکنی و از حالت چهار دست و پا میتونی برگردی و بشینی ،از جاهایی که یک پله داره میتونی بالا بری، بای بای میکنی، نی نای میکنی، ناگفته نماند که دایی حسام و زن دایی جون واست نی نای کردن یاد دادن.وقتی واست غذا میارم تا ظرف غذاتو میبینی خوشحال میشی و میگی به به.

این دو تا عکس از 10 ماهگی رو میزارم بقیش هم بمونه واسه بعد آخه الان از خواب بیدار شدی دیگه نمیزاری کارمو بکنم.

10 ماهگی

این عکس هم ادامه تولد تو در حیاط هستش.

10 ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

زری مامان مهدیار
22 شهریور 91 13:13
عزیزم ده ماهگی نی نی گلتون مبارک
خیلی خوش تیپه ماشالا


مرسی.لطف دارین
ترکان
22 شهریور 91 21:46
10 ماهگیت مبارکتبریز حسابی بهت خوش میگذره هااااااااا
مریم مامان پندار
23 شهریور 91 16:16
10ماهگی ات مبارک
مامان علی خوشتیپ
25 شهریور 91 15:20
10 ماهگیت مبارک خوشگلم.همیشه به سفر رسیدن به خیر بوس برای سامی نازم
آرسام و مامان مهرناز
25 شهریور 91 23:14
وااااااااااای خداااااااااااااا منو بگیرین الان غش میکنم!! الهی بگردم عزیز خاله، 10 ماهگیت مبااااااااااااارک هلاک اون کلاهتم! هلاک اون نگاهتم میگم نگارجونم من نمیدونم چرا فکر میکنم چشمای سام خوشگله و آرسام خیلی حالتشون شبیه هم هستش!! دوتاش گردالی و بادومیه! البته چشمای سام جونم ماشالا درشت تر و خوشگلتره ها خلاصه که من همه جوره هلاک این پسملی شما هستم فداااااااااااششششش
نعیمه
26 شهریور 91 20:47
زندگی را نفسی ارزش غم خورن نیست ، و دلم بس تنگ است ، بی خیالی سپر هر درد است ، باز هم می خندم ، آنقدر می خندم که غم از رو برود . زندگی باید کرد ! گاه با یک گل سرخ ، گاه با یک دل تنگ ، گاه باید رویید در پس این باران ، گاه باید خندید بر غمی بی پایان ...
طاهره مامان امیرعلی
27 شهریور 91 20:26
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
فاطمه
28 شهریور 91 8:25
معلومه که نی نی تون خیلی واستون عزیزه بووووووووووس به سام جون من آدرس وبلاگمو تغییر دادم خوشحال میشم سر بزنید
نعیمه
30 شهریور 91 19:05
سلااام اول مهر هستا این یکی یه دونه ی شما نمی خواد بره مدرسه؟


سلام عزیزم.منم همش می گم که سام بره مدرسه ولی متاسفانه هیچ جا ثبت نامش نمیکنن میگن 6سال باید بعد بیارینش.
نایسل
31 شهریور 91 2:56
10 ماهگی ات مبارک گلمممم