سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

تولد 9ماهگی

1391/5/20 15:13
1,268 بازدید
اشتراک گذاری

 

ماهگیت مبارکه نفسم.9 ماهه کنارمی و باعث شدی خونواده دو نفری من و بابا با وجود تو کامل بشه 9 ماهه من مامان شدم و همه لحظه هامو با تو دارم نفس میکشم پسرم.روزها چه قدر زود میگذرن ماشالله تو این 9 ماه خیلی فرق کردی و بزرگ شدی انگار همین دیروز بود که برای به دنیا اومدنت راهی بیمارستان شدیم 9 ماه گذشت و تو روز به روز داری بزرگتر میشی و هر روز شیرین تر از قبل میشی عزیز دلم . خیلی به من وابسته ای و روز به روز وابسته تر هم میشی بیشتر اوقات از بغل من بغل هیچ کسی نمیری همش پشت سرم گریه میکنی، من اصلا اجازه ندارم از جلوی چشم تو رد بشم و برم چون میزنی زیر گریه و همچین گریه می کنی که آدم فکر میکنه چی شده وقتی بغل کسی باشی با دیدن من سریع خودتو پرت می کنی بغلم.

pooh w/ friends

با ٤ روز تاخیر این مطلب رو مینویسم عزیزم آخه ماشالله انقدر شلوغ شدی که دیگه وقتی واسه مامان نمیزاری.تا وقتی که بابا از سر کار خونه نیاد من نمیتونم به هیچ کاری برسم چون همش پیش توام از صبح تا شب باید باهات بازی کنم وقتی هم که خودت مشغولی و بازی میکنی من باید پیشت باشم آخه کارهای خطرناک میکنی سینه خیز به همه جا میری منم نگران میشم اگه هم سوار روروئک باشی میری به همه جا سر میکشی دیگه روروئک سواریت هم حرفه ای شده قبلا فقط میتونستی دنده عقبی بری ولی الان جلو جلو هم میری و هر جا که دلت می خواد میتونی بری و به همه چی دست بزنی.عزیزم یهو فکر نکنی من از این وضعیت ناراضیم ها، نه اصلا اینطوری نیست من از بازی کردن با تو و در کنار تو بودن لذت میبرم خوشگلم هر چه قدر که تو دوست داری میتونی شلوغی کنی اگه یه روز تو کمتر تحرک داشته باشی من ناراحت میشم.

Little Town.

یه روز وقت کنم عکسایی که موقع شلوغ کاری ها ازت گرفتمو میذارم.الان که دارم این متن رو مینویسم تو هم کمکم میکنی هی میزنی رو کیبورد یا موس رو ورمیداری سیم ها رومیکشی خیلی دلت میخواد فلش رو از کامپیوتر دربیاری خلاصه که با هزار مشکل این متنو رو واست نوشتم.


cupcakes

اینم از عکسای تولد ٩ ماهگیت

9 ماهگی

9 ماهگی

9 ماهگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان مهبد كوچولو
21 مرداد 91 13:54
9 ماهگيت مبارك گل پسر....
مامان الیناجونی
22 مرداد 91 10:18
مبارکت باشه عزیزم انشاا... تولد یکسالگیت
مامان همای مسیحا جونی
22 مرداد 91 11:14
مبارکه گل پسر.. دیگه حسابی مردی شدی واسه خودت. به مامانت بگو تورو پیش دوستات بیاره! مسیحا دلش تنگ شده بودا
مامان سونیا
22 مرداد 91 18:59
9ماهگیت مبارک گل پسر قربون اون خنده خوشگلت بشه خاله


مرسی خاله جون.
مصطفی
23 مرداد 91 15:12
تولت مبارک سام جون دادش گلم ماشالله خوشگلی ها!!!!به وب منم سر بزن نظر بذار.
لیلی
23 مرداد 91 15:41
سلااااام خدمت آقا سام ماشالاه 9 ماهه شدی تولد 9 ماهگیتو تبریک میگم خدا حفظش کنه نگار جو
مامان اراد
23 مرداد 91 18:51
مبارکه انشالا تولد 120 سالگیتو جشن بگیری قربون خنده های شیرینت
مریم مامان عسل
24 مرداد 91 12:53
ای جونم.
ماشالله شیطونی کردنو خوب یاد گرفتی آقا.
9 ماهگیت مبارک شازده پسر.


بله دیگه حسابی شیطون شدم.مرسی
مامان علي خوشتيپ
25 مرداد 91 10:50
9 ماهگيت مبارك خوشگلم
واااااي چه كيكي


مرسی.
عسل
29 مرداد 91 19:08
9 ماهگیت مبارکه گل پسر.چه کیک خوشمزه ای همشو تنهایی نخوری ها به منم بده بخورم.
نگار جون خودت کیکو درست کردی؟چه خوب پف کرده وخیلی هم خوش رنگ شده.


مرسی.بله خودم درست کردم ما هر ماه واسه سام ماهگرد میگیریم و کیکشو هم خودم درست میکنم.
یه دوست
29 مرداد 91 19:10
تولد 9 ماهگیت مبارک آقا سام


مصطفی
2 شهریور 91 15:14
سلام سام ازالان بدقولی و بی وفایی یاد نگیری ها سر بزن ب وبم
مامان سوگل
5 شهریور 91 11:28
مباركههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه