سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

قهرمان المپیک

1391/5/16 14:46
1,393 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز من و بابایی تصمیم نهاییمون رو واسه انتخاب رشته ورزشی تو گرفتیم.

بابا خیلی به کشتی علاقه داره خودش هم قبلا یه مدتی کشتی کار کرده واسه همین دوست داره تو کشتی گیر بشی ولی من از کشتی زیاد خوشم نمیاد آخه کشتی گیر ها دماغ و گوشاشون میشکنه واسه همین من نمیخوام که قیافه خوشگل تو اونجوری بشه.تازگی ها کشف کردیم که تو استعداد خاصی توی وزنه برداری داری چند روز پیش یه طالبی رو از سینی برداشتی و کلی ما رو ذوق زده کردی.(ماشالله یادتون نره لطفا) ولی دیشب بعد از دیدن مسابقه حمید سوریان در المپیک ٢٠١٢ نظرم عوض شد و بالاخره به این نتیجه رسیدیم که تو کشتی گیر بشی اگه گوش و دماغت هم بشکنه اشکالی نداره ولی به شرط اینکه مثل حمید سوریان بتونی قهرمان المپیک بشی و باعث خوشحالی کل مردم کشورمون بشی.

پس از الان قهرمان سی و پنجمین و سی و ششمین و سی و هفتمین المپیک رو به همه معرفی میکنم:

گل پسرمون آقا سام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

نایسل جون
17 مرداد 91 13:52
اخی چه با حال ایشالا هر چی دوست داره بره توش بهترین بشه عزیزز دلمممممم


رسی بهم سر زدی منم با افتخار لینکتون کردم


خیلی ممنون.
نایسل جون
17 مرداد 91 13:52
امیدوارم دوستای خوبی بیشم


حتما
مامان مهرناز
17 مرداد 91 21:07
وااااااااااااااای الهی من قربون این گل پسر قند عسل قوی کشتی گیر برم!! قربون اون عکسای آتلیه ای خوشگلتم برم، محشره نگار جونم نگران نباشین انشالا چیز مهمی نیست و بهترتر میشه گل پسرمون فداش بشم الهی جیگرو راستی ما آپیما


مرسی خاله مهربون.
مامان ماهان نفسی
18 مرداد 91 23:34
انشالله قهرمان جهان بشه سام وای چقدر جالب میشه من پیر شدم ودارم سام عزیزرو با ماهانم تشویق میکنیم راستی ماهان منم فوتبالیست میخواد بشه خودمونیما چه بچه های ورزشکاری زاییدیم


مرسی.ایشالله که اون موقع یادتون نره سامو تشویق کنید.منم وقتی ماهان گل میزنه تشویقش میکنم.
آره دیگه بچه هامون ورزشکارن.
لیلی
19 مرداد 91 12:56
salam babah che axaye gashangi shode
نعیمه
22 مرداد 91 22:59
ماشالله
اما وزنه بردار بیشتر بش میاد دقت کردی چقدر شبیه اون آقاهه(وزنه بردارایرانی ) هست که مدال نقره آورد چی بود اسمش؟
اما مامانش پول تو فوتباله ها


فکر میکنم نواب نصیر شلال رو میگی.آره راست میگی وزنه برداری بیشتر بهش میاد.میدونم پول تو فوتباله ولی سام قراره دکتر هم بشه واسه همین احساس میکنم دکتری و فوتبالیست بودن زیاد با هم جور درنمیان.
مریم مامان عسل
24 مرداد 91 12:53
ههههههههههههه الهی قربونت بشم که انقدر زور داری ماشالله! الهی که همیشه قهرمان باشی در آینده های نزدیک و دور عزیزم.
مامان علي خوشتيپ
25 مرداد 91 10:49
ايشااللههههههههههههههههه.ما هم قراره علي رو بفرستيم شنا روي فيليپو كم كنيم


آره حتما بفرستینش ایشالله علی جون هم قهرمان میشه.