سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

برنده شدیم

1391/3/23 1:58
1,230 بازدید
اشتراک گذاری

قربون پسر گلم بشم که تو مسابقه بابایی دوست دارم برنده شده.

عزیزم یه مسابقه ای به خاطر روز پدر ،سایت نی نی وبلاگ گذاشته بود که ما هم شرکت کردیم و خداروشکر برنده شدیم.جایزش هم اینکه هفته بعد به مدت 1 هفته عکس خوشگلت تو ویترین نی نی وبلاگ نمایش داده میشه و در رسانه کودک نیز در قسمت وبلاگستان مطلب مورد نظر درج شده.

پسر گلم امیدوارم در همه مراحل زندگیت موفق باشی و همیشه باعث سربلندی ما باشی.ما که با این چیزای کوچولو انقدر خوشحال میشیم پس واسه دکتر شدنت ببین چه ذوقی میزنیم و خوشحال میشیم.

من همیشه میگم قراره پسرم دکتر بشه (ترجیحا دندونپزشک) بعضی وقت ها هم آقای دکتر صدات میکنم دایی هات هم وقتی زنگ میزنن میگن حال آقای دکتر چطوره دایی امین تو گوشیش شماره موبایل منو با اسم دکتر سام سیو کرده. ایشالله که یه روزی بهترین دکتر دنیا میشی نفس مامان.

از همه دوستای خوب و مهربون که تبریگ گفتن تشکر میکنم مخصوصا مامان علی خوشتیپ.آخه هنوز خودم نمیدونستم  برنده شدیم که با دیدن پیام تبریک مامان علی خوشتیپ فهمیدم پسر گلم برنده شده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

فاطمه زهرا
22 خرداد 91 12:46
خیلی پسمل نااااااااااااازی دارین...صداشو گوش دادم...
بابت برنده شدنتون تبریک...
دوس داشتین به وب دخمل خاله ی منم سر بزنین...


ممنون شما لطف دارین.چشم حتما سر میزنم.
زینب مامان محمد رضا
22 خرداد 91 13:32
مبارک باشه موفقیت حقتان بود وبرازنده شما


خیلی ممنون نظر لطفتونه
مامان فاطمه گلی
22 خرداد 91 16:06
انشالله که سام کوچولوی ما یه دکتر بزرگ میشه
مجددا برنده شدنتو بهت تبریک میگیم عزیزم


مرسی انشالله فاطمه خانو شما هم به آرزوهاشون برسه.
مامان هلیا
22 خرداد 91 16:16
من و هلیا جون هم این موفقیت رو بهتون تبریک میگیم.


خیلی ممنون.
مریم مامان عسل
22 خرداد 91 17:09
تبریک میگممممممممم.


مرسی عزیزم.
مامان نیایش
22 خرداد 91 18:52
عزیزم فکر میکردم توی پست قبلی برات نظر گذاشتم ولی اشکالی نداره بازم تبریک میگم بهت ایشالا همیشه موفق باشی گل پسری توی زندگی و به هر چی خواستی برسی


خیلی ممنون دست شما درد نکنه.توی پست قبلی هم واسمون نظر گذاشته بودین.
مامان یاسمن ومحمد پارسا
23 خرداد 91 13:13
قربونت بشم که اینقدر نازی فدای اون صدای نازت بشم عزیزم


خیلی ممنون که به ما سرزدین.
نسیم
24 خرداد 91 12:25
سام عزیز من هم تبریک میگم


ممنون.