سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

چند تا عکس قبل از 10 روزگی

1390/10/16 11:56
1,201 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا 3 روزه هستی برای اولین بار از خونه رفته بودی بیرون.آنا جون و مادر جون تو رو برده بودند واسه آزمایش تیروئید.وقتی تو رو آوردند خونه زود ازت عکس گرفتم.

بالاخره تونستم موقع خندیدن ازت عکس بگیرم.

اینجا 6 روزه هستی یه کوچولو زردی داشتی مجبور شدیم بزاریمت زیر دستگاه.خیلی روز بدی بود آخه روی چشمات هم باید چشم بند میذاشتیم تا نور به چشمات نیفته.تو هم همش گریه میکردی نمیخواستی زیر اون دستگاه بمونی.

زیر دستگاه زردی

اینجا 7 روزه هستی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماهان نفسی
15 بهمن 90 12:45
الهی من فداش چقدر نازه من که خیلی دوسش دارم خاله بیا به ماهان منم سر بزن خوش حال میشهوبا اجازه من شمارو لینک کردم


ممنون.حتما سر میزنم مرسی که لینک کردین .منم لینکتون میکنم