سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

فرشته کوچولوی من

1390/11/29 18:09
1,127 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسرم اینجا مثل فرشته ها خوابیده.حتی وقتی خوابه و چشماشو بسته باز هم خوشگل و دوست داشتنیه.

                        

فرشته ی ناز نازی

                                                فونت زيبا ساز

                  فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

                            فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نگین مامان رادین
29 بهمن 90 23:04
وای چه فرشته ی نازی خدا حفظش کنه
ثمین
30 بهمن 90 18:20
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
مامان نادیا و نلیا
1 اسفند 90 13:44
جیگرشووووو.چه ناز لالا کرده....
سمانه مامان پارسا جون
2 اسفند 90 2:25
چه گل پسر نازیه
زنده باشه


مرسی سمانه جون.
ساغر
2 اسفند 90 11:05
واقعا فرشتست
خانواده عمو محمد
3 اسفند 90 1:01
مثل فرشته ها معصوم وپاکوزیباست عزیز دل انشاء.... کربلا رفتیم برای عاقبت بخیر شدنش دعا میکنیم


خیلی ممنون.
سهیلا مامان ارتا
3 اسفند 90 2:22
وای فرشته کوچولو چه ناز و راحت خوابده
مامان پارسا جیگر
3 اسفند 90 14:00
عزیزم با این خوابیدن خوشگلت پارسا کوچولو هم خیلی خوشحال می شه باهات دوست باشه.


سام هم دوست داره با شما دوست بشه.لینکتون میکنم.
مامان ماهان نفسی
3 اسفند 90 20:48
الهی من فداش شم دوستدارم انجا بودم با ماچ محکم از خواب بیدارش میکردم
اخه من دیونه ام هر کسی رو که خیلی دوستش داشته باشم اذیتش می کنم اخه نمیدونی من چقدر نی نی دوستدارم مخصوصا خوشگلارو دوستدارمممممممممم


مرسی عزیزم چشمات خوشگله.
مریم
5 اسفند 90 14:19
سامی عزیزم چقدر معصوم وزیبا خوابیدی آدم حصودیش میشه میبوسمت سامم