سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

سام و شهر بازی

1390/12/4 23:16
2,604 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی وقت ها میزارمت روی تشک بازیت وحسابی مشغول میشی به اسباب بازیهات دست میزنی و تکونشون میدی هم خوشحال میشی و می خندی هم تعجب می کنی.عزیزم من که بیشتر از تو خوشحال میشم وقتی میبینم بازی می کنی آخه نمیدونی این تشک رو با چه ذوق و شوقی واست درست کردم. این اولین چیزی بود که واست درست کردم اون موقع هنوز دنیا نیومده بودی.

zibaتشک بازی

             تشک بازی

             تشک بازی

سامی جون شهر بازی تو چون خیلی پیشرفته و مجهزهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدهمه دلشون می خواد بیان اونجا بازی کنن ما که هنوز از هیچکی ورودی نگرفتیم و بدون ورودی اجازه میدیم هر کی دوست داشت بیاد ولی وقتی خودت بزرگ شدی هر جور که دوست داشتی باهاشون حساب کن.یک نمونه عکس از فردی که بدون ورودی وارد شهر بازی تو شده و عکسش توسط دوربین های مدار بسته شهر بازی ازش گرفته شده اینجا میذارم .تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد 

             علیرضا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم
5 اسفند 90 14:14
عزیزم همش مال تو هستش اصلا نگران نباش
raz
24 فروردین 93 16:57
سلام نگار جان.چه پسر نازی داری ماشاالله.دختر منم 1 ماه ونیمه و اسمش کیمیاست.من هم تو بارداریم خیلی برا دخترم کار کردم و براش چیز میز درست کردم و خیلی دوس دارم براش تشک بازی درس کنم الان که این عکسو دیدم و فهمیدم خودت درستش کردی خیلی خوشحال شدم و ازت 1 سوال دارم اینکه این حلقه ها رو چجوری به تشک متصل کردی و جنس این حلقه هاچیه.ممنون میشم جواب بدی و خوشحال میشم با هم تبادل اطلاعات کنیم.
مامان نگار و بابا حسن
پاسخ
سلام. خیلی ممنون از لطفتون. من خیلی وقته به وبلاگ سام سر نزده بودم یعنی اصلا وقت نشده بودبیام. شرمنده که نظرتونو اینقدر دیر تایید میکنم تقریبا 8 ماه گذشته.حتما تا الان تشک بازی رو خودت درست کردی و نیازی به جواب من نداری.