سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

پاییز دوست داشتنی

1390/7/28 10:53
1,104 بازدید
اشتراک گذاری

 

                تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

 

من همیشه از پاییز بدم میومد آخه من خیلی سرمایی هستم واسه همین وقتی آخرای تابستون می شد من استرس می گرفتم چون چند روز بعدش پاییز میشد و هوا رو به سرما می رفت و من سردم میشد.من فقط عاشق فصل های گرم بودم ولی توی این 3 سال اتفاق های مهم زندگیم تو پاییز رخ داد.آذر 1388 عقد کردیمقلب، مهر 1389 عروسی و الان هم قراره آبان 1390 پسرم دنیا بیادنیشخند.هر یک از ماه های این فصل برام یه خاطره است و دیگه از پاییز هیچ وقت بدم نمیاد.

              تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

masome
28 مهر 90 11:03
سلام عزیزم.دقیقا مثل من همه ی اتفاق های خوب تو این فصل افتاد.کسرای منم هم سن سام شماست تقریبا.انشا الله به سلامتی بیان
آموزش رقص آذری- دارای مجوز ارشاد
28 مهر 90 11:39
آموزش رقص آذری- دارای مجوز ارشاد
مامان سام
28 مهر 90 12:54
ايشالا هميشه خوش خاطره باشي راستي ميدونستي اسم سايتت مثل منه با يه اختلاف
مامان اشکان
28 مهر 90 18:29
salam
سلام عزیزم
انشالله پسملت صحیح و سالم بدنیا بیاد
پسمل منم اذر ماه دنیا میاد
میخاستم عکسای سیسمونی پسملتو ببینم
من عضو کلوب مامانی باردار 90 هستم


سلام.مرسی انشالله پسمل شما هم به سلامتی دنیا بیاد.عکسای سیسمونی پسرمو چند روز بعد میذارم تو وبلاگش میبینید.
ثمين
29 مهر 90 16:42
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
ساغر
30 مهر 90 9:11
افرین دیگه بدت نیاد
لیلی
30 مهر 90 14:00
[بوسه] لیلی آپ شده...
لیلی
30 مهر 90 14:01
من عاشق پاییزم
لیلی
1 آبان 90 10:44
سلام مسابقه مسابقه... بیایین شرکت کنین جایزه ویژه از سوی لیلی و وحید...
مامان خانوم
5 آذر 90 14:44
سلام امیدوارم سام خوشگل به سلامت به دنیا بیاد خواستین منو لینک کنین