سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

سونوگرافی 4بعدی

1390/7/22 13:17
1,807 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

بالاخره پس از دو هفته دکی دیشب زنگ زد گفت که سی دی یه سونوگرافی حاضره من و بابا هم رفتیم با کلی ذوق و شوق سی دی رو گرفتیم اومدیم خونه و تونستیم شکل پسرمونو ببینیم ولی زیاد واضح نیست چون جنابعالی صورتت به پشت بود و خوب دیده نمیشد.اشکالی نداره ایشالله ١ماه بعد خودتو میبینیم.امروز وارد ماه ٩ شدی و اگه خدا بخواد و تو عجله نداشته باشی ٢٤ آبان دنیا میای.دکتر میگفت که عجله داری شاید زودتر دنیا بیای واسه همین به من گفته که زیاد راه نرم و زیاد کار نکنم تا تو به موقع بیای پیشمون. مامان جونی(مامان من)قراره از آخر این ماه بیاد پیشمون بمونه تا من دیگه هیچ کاری نکنم و دست به سیاه و سفید نزنم و تا اومدن تو کاملا استراحت کنم.خوب شد حداقل به بهونه تو هم که شده من مامانمو بیشتر میبینم آخه میدونی که ما تو مشهد زندگی میکنیم و اونا تبریز هستن واسه همین کمتر همدیگرو می بینیم

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

لیلی
27 مهر 90 10:06
وااااااااااااااااااای نی نی تو بخورم
گورت بدم
از لپش گاز بگیرم
آفرین کار خیلی خوبی کردی
این وبلاگ برات خاطره میشه
سعی کن عکسم بزاری
اگه کمک خواستی بهم بگو
خیلی وبلاگ قشنگ شده
ایشالاه به سلامتی دکتر سام دنیا بیاد
بهم خبر بدب ها قهر میکنم
ببین اینمک وبلاگ جدیدمه
رمزشم می زارم برات





مرسی لیلا جون.حتما بهت خبر میدم ولی یه شرط داره باید پاشی بیای اینجا به دیدنم.(شوخی کردم عزیزم)
ساغر
30 مهر 90 8:50
سلام عزیزم نینی کوچلوت مبارکه اگه گفتی من کیم


سلام مرسی نمیدونم کی هستی.فکر کنم از بچه های ایران کدی.آره؟