سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

اولین چهارشنبه سوری سام

1390/12/24 23:43
1,820 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم اولین چهارشنبه سوریت مبارک.

دیشب اولین چهارشنبه سوری تو بود پسرم خیلی خوش گذشت نمیدونی چه کارایی کردیم کل شب رو تو خونه موندیم و هیچ کاری نکردیم.فقط کمی از آجیل چهارشنبه سوری خوردیم و حرف زدیم.تو هم با کادویی که آنا جون و باباجون به مناسبت چهارشنبه سوری واست فرستاده بودن بازی میکردی.

راستی جای تو و من و بابایی تو تبریز خیلی خالی بود آخه آناجون و باباجون و دایی ها رفته بودن خونه بابای زن دایی جون و اونجا دور هم بودن و حسابی بهشون خوش گذشته بود از رو آتیش پریده بودن و کلی ترقه ترکونده بودن.حیف که ما اونجا نبودیم.

اینم عکس های تو با کادوی چهارشنبه سوریت

به به از عروسک به جای پشتی هم میشه استفاده کرد.

کادوی آناجون و باباجون

 

 

هنوز تموم نشده

 

لطفا به ادامه مطلب بروید

 

بقیه عکس ها اونجاست

 

 

خنده شیرین سام

شب چهارشنبه سوری

شب چهارشنبه سوری

شب چهارشنبه سوری

شب چهارشنبه سوری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان طاها
25 اسفند 90 1:35
مامان طاها
25 اسفند 90 11:56
خوشحالمون کردی
سال نو شما هم پیشاپیش مبارک
با بهترین ارزوها


ممنون ایشالله سال خوبی داشته باشین.
مامان سوگل
26 اسفند 90 20:13
ای جانم، قربون این پسر خوشمل و باادب که به جای ترقه و آتیش هنوزم پیش عروسکهاش مونده و آتیش سوزی به راه ننداخته


خدا نکنه.بله دیگه پسر من همبینجوریه دیگه آتیش بازی نمیکنه
لیلی
28 اسفند 90 14:10
واااااااااای این کوچولو رو من بخورم


نهههههههههههههههههههههههههه تموم میشه هاااااااااا
حسنیه
19 فروردین 91 1:37
سلام.خوبی؟ماشاا... سام کوچولو روز به روز خوشگلتر میشه.خیلی دلم میخواس از نزدیک ببینمش.از طرف من ببوسش.


سلام.مرسی حسنیه جون چشم میبوسمش.پاشو بیا مشهد از نزدیک ببینش.