سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

یاسمین خانوم

1390/12/29 17:12
3,723 بازدید
اشتراک گذاری

یاسمین جون (دختر عمه تو هستش) ١ سال و ١ ماه از تو بزرگتره.وقتی کوچولو بود خیلی نی نی مظلومی بود ولی الان که بزرگتر شده ماشالله خیلی شلوغ شده خیلی دختر ناز و خوشگلیه.

چند وقته پیش یاسمین و عمه جون اومده بودن خونه ما.من و عمه مشغول حرف زدن بودیم و یاسمین اینور و اونور میرفت که یهو دیدیم هیچ صدایی ازش نمیاد وقتی آشپزخونه رو نگاه کردیم دیدیم خانوم خانوما کشوی کابینت رو باز کرده و وسایلشو ریخته بیرون و پودر نارگیل پیدا کرده و آروم و بی سر و صدا نشسته پودر نارگیل میخوره خدا رحم کرد سم نبود.اینم عکسش.

 

در حال خوردن پودر نارگیل

هنوز تموم نشده

 

لطفا به ادامه مطلب بروید

 

بقیه عکس ها اونجاست

 

اینم چند تا عکس دیگه از یاسمین جون

یاسمین خانوم

اینم عکس وقتیه که یاسمین هنوز نی نی بود

یاسمین خانوم

یاسمین خانوم

یاسمین جون یه خواهر بزرگتر هم داره به نام شادی.اینم عکس تو با شادی

سام و شادی

یه عکس دیگه هم داریم که کیفیتش زیاد خوب نشده. من و تو و شادی جون و یاسمین جون البته سر من کات شدهنیشخند

سام شادی یاسمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سوگل
26 اسفند 90 20:15
من متوجه نشدم یاسمین چی شما میشه، ولی خداییش خودمونیم سام جون خیلی خوشگلتر هستش آخه قراره داماد خودم بشه
لیلی
28 اسفند 90 14:09
فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است.
آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد.
در سال نو، ۳۶۵ روز سلامتی، شادی، پیروزی، مهر و دوستی و عشق را برایت آرزومندم.
پیشاپیش عید نوروز مبارک[بوسه]



مرسی لیلا جون عید شما هم مبارک