سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

تولدت مبارک

1391/8/16 10:39
1,253 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز من گل من تولدت مبارک

                  عزیز من گل من تولدت مبارک

                                                   تولدت مبارک

الهی قربون پسمل خوشگلم بشم که امروز یک سالش میشه.پارسال این موقع تو اتاق عمل بودم تا تو دنیا بیای نفسم.الان که دارم این متن رو مینویسم فقط چند دقیقه مونده تا دقیقا یک ساله بشی.تولدت رو ٤ روز زودتر گرفتیم آخه ٢ روز پشت سر هم تعطیلی بود خواستیم مهمونامون اذیت نشن و راحت تر بتونن بیان.البته امروز هم چون روز اصلی تولدته یه جشن کوچولوی سه نفری من و تو و بابایی با هم میگیریم.

((از دوستان خوب و مهربونمون که زود زود بهمون سر میزدن به خصوص مامان مهرناز گل و آرسام کوچولو تشکر میکنیم و به اطلاعشون میرسونیم که این مدتی که نبودیم به خاطر ریزه کاری های تولد سام بود یکمی درگیر درست کردن ریزه کاری های تولد بودم و بقیه وقتمو هم با سام و کار خونه مشغول بودم و وقت نمیکردم وبلاگ رو آپ کنم.٣ روز مونده به تولد هم مامان جون سام واسمون غذا درست می کرد که من به کارام برسم دستشون درد نکنه ولی بازم وقت نشد به نت سر بزنم شرمنده که نظرهاتون رو هم بدون جواب تایید کردم.))

پست بعدی عکس های تولد رو میذارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان امیرعلی
16 آبان 91 10:50
سلام نگارجون تولد پسرت مبارک باشه عزیزم
خدا حفظش کنه من و امیرعلی هم تازه به نی نی وبلاگ اومدیم و میبوسیمش به ماسربزنید .خوشحال می شیم .


سلام.متاسفانه آدرس وبلاگتون رو ننوشتین واسه همین نتونستم از وبلاگتون بازدید کنم.
مامان علی خوشتیپ
16 آبان 91 14:49
تولدت مباااااااااااااااااااااااااااااارک خوشگل نازممممممم الهی 120 ساله بشی پس تو هم مثله بابای علی آبانی هستی.میگم چرا اینقدر دوست دارما
سپیده
16 آبان 91 14:54
مبارک باشه تولدت
نازنین (مامان ثنا)
16 آبان 91 17:57
تولدت مبارک پسر طلای دوست داشتنی. انشالله هزار ساله بشی
زری مامان مهدیار
16 آبان 91 23:37
مبارک باشه تولد گل پسر ایشالا منتظر عکسای تولدش هستیم
مریم مامان عسل
17 آبان 91 4:18
سام عزیزم یک سالگیت مبارکککککککککک. الهی همیشه کنار هم شاد و خوشبخت باشید.
مامان همای مسیحا جونی
17 آبان 91 9:49
به به.. تولدت مبارک .. تولدت مبارک/ منتظر عکسای تولد هستیم. اینم یه عالمه ماچ واسه سام گل پسر
نسیم
17 آبان 91 10:08
تولدت مبارک عزیزم صد سال به این سالها
سمیه زن دایی سام
29 آبان 91 23:21
خیلی خوشگلن دستت درد نکنه خدا سام جونو حفظش کنه


مرسی سمیه جون