سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

دندون چهارمی و پنجمی مبارک

1391/7/24 12:39
1,160 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان زود زود داری دندون درمیاری تا از بقیه نی نی ها عقب نمونی. ٧/٧/٩١ اولین دندونت از بالا در اومد که میشه چهارمین دندونت و دندون پنجمت هم دیروز ٢٣/٧/٩١ دراومد.الان ٥ تا دندون داری منم با خیال راحت بیسکویت و نون میدم دستت میخوری.

فندقم این روزها همش با کمبود وقت مواجهم و زیاد نمیتونم وبلاگت رو آپدیت کنم ولی ایشالله به زودی یه عالمه عکس خوشگل تو وبلاگت میذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

saba
24 مهر 91 12:50
سلام.میخواید عکستون رو در کمترین زمان با کمترین هزینه فتوشاپ کنید بیاید به وبلاگ من
مامان مهرناز و آرسام
25 مهر 91 0:24
مبارک دندونت باشه خاله جونم
ولی خیلی لوسی نگار جون که عکسای جدید از سام خوشگله نذاشتی ها!!!!!!
خب دلمون تنگیده واسش
زودی بیا پیشمونا
جیگرمو ببوسش


چشم به زودی عکسای سام رو آماده میکنم میذارم.
سمیه(آبجی حنانه و سبحان)
25 مهر 91 4:34
سلام مامان سام کوچولو حالتون خوبه؟ من برای خواهر و برادرم تازه وبلاگ باز کردم. حتما بیاید و سری بزنید! امید که سام و خواهر و برادرم در آینده ای نه چندان دور دوستان اینترنتی خوبی برای هم باشند... فعلا آپ اوله چیز خاصی توش نیست اما به زودی عکسای جدیدشونو میذارم. خیلی خوشحال میشم تشریف بیارید. منتظرتونم بدرود...
آرتیستون
26 مهر 91 14:36
ماشاا... این گل پسرتون چقدر نانازه! بزنم به تخته... منم یه سامی کوچولو دارم. خوشحال میشم بیاید ببینیدش! سامی رو محکم از طرف من ببوسید!
زهرا
26 مهر 91 16:38
سلام دوست عزیز وب قشنگی داری خوشحال میشم به وبم سر بزنی اگه دوست داشتی بااسم(من وخواهرجونم)لینکم کن تامن هم لینکت کنم:
روانشناسی و...
26 مهر 91 21:11
ماشاء اله.چقدر دوست داشتنیه! خدا حفظش کنه.
leili
28 مهر 91 13:06
salam mobarakeeeeeeeeeeee ishalah khoda barat negahdare shah pesaro montazere axaye jadidesham
مامان نادیا و نلیا
29 مهر 91 12:20
دندونت مبارررررررک باشه سام کوچولوی ناز
مامان ماهان نفسی
3 آبان 91 1:49
مبارکه عشق خاله مبارکه
مامان مهرناز و آرسام
4 آبان 91 9:04
بیا زودی پسسسسسس!! دلم تنگیده
زهرا مامان امير علي
10 آبان 91 23:29
اي جانم . مباركت باشه عزيزم . خيلي نازي . به ما هم سر بزنيد خوشحال ميشيم
مامان نادیا و نلیا
11 آبان 91 13:31
آخی عزیزم مبارک باشه سام کوچولوی ناززززززز
مامان مهرناز و آرسام
12 آبان 91 22:27
آخه پس تو کجایی ساااااااااااااااااااااااااام؟؟؟؟!!!!!!!
سپیده
16 آبان 91 0:26
سلام. تولد کوچولوتون مبارک. خوشحال می شم از وبلاگ منم بازدید کنید. http://koodakeman91.niniweblog.com/
رها مامان راستین
16 آبان 91 0:39
سلام پسر ناز وخوشگلی دارین خوشحال میشم به ما سر بزنید من شما رو لینک کردم