سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

اولین دندان کرسی

1391/11/9 8:44
1,182 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز (8/11/91)اولین دندون کرسی پسملی از پایین دراومد.این دندون نهمین دندونته عزیزم.نمیدونم چرا دندونهای قبل کرسی درنیومده این دندون دراومد.دیروز وقتی دیدم یه مروارید سفید کوچولو قسمت عقب فکت داره چشمک میزنه تعجب کردم آخه فکر میکردم دندونها به ترتیب باید دربیان.اولش فکر کردم اشتباه دیدم ولی با دقت زیاد دیدم که درسته.قربونت بشم حتما خیلی درد کشیدی چند روزی بود که کمی بیقراری میکردی میدونستم که میخوای دندون دربیاری.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مهسا مامی کیارش
10 بهمن 91 17:23
عزیزم اولین دندون کرسیت مبارک امیدوارم بقیه دندونات یکی پس از دیکری سریع و بدون اذیت کردن دربیان. نگار جون درآوردن دندون کرسی برای بچه خیلی اذیت کننده ست خوبه تب نکرده آخه کیارش دندونای اولیاش که دراومد اصلا نفهمیدم و اذیتش نکرد ولی موقع درآوردن دندونای کرسیش 2 روز تب کرد و بیقرار بود.
مهسا مامی کیارش
10 بهمن 91 17:40
جوجه اولین دندون کرسیت مبارک
عالیه مامان آرتا
11 بهمن 91 8:22
سلام خانم . ماشاا.. پسر قشنگی داری . ایشاا.. خدا واست نگهش داره ، عصای پیریت شه . وبلاگ پسرتو ازوقتی کوچولو بود نگاه می کردم . فکرکنم تقریبا هم سن پسر من باشه . مادر بودن خیلی خوبه . ولی خیلیم سخت . ایشاا.. که نتیجه ی این مهرمادریتو بعدا پسرت بهت نشون بده و سرافرازت کنه .
الی مامی آراد
11 بهمن 91 21:53
قربونت بشم که اینقدر خوشگل حرف میزنی دندون جدید هم مبارک
بهاره مامان ونداد
14 بهمن 91 17:04
عزیز دلم مبارک امیدوارم دیگه درد نداشته باشه راستی ما اپیم
مهسا مامی کیارش
16 بهمن 91 10:50
عزیزم نمایان شدن اولین مروارید کرسیت مبارک خوب ازشون محافظت کن
پیریکلی مارال
25 بهمن 91 12:12
سلام بر سام
من مارال هستم از پیریک(روستای پری ها)
من هم مثل تو تازه اومدم به این دنیا و با ده ماه تأخیر وارد این دنیای مجازی شدم.داشتم کوچه به کوچه دنبال دوست و آشنا می گشتمی گشتم که دیدم به به چه خونه ی باصفایی چه صاحب خونه ای.
اومدم که باهات دوست بشم.
قبلا آدرست رو لینک کردم.تو هم اگه منو با اسم "پیریکلی مارال" لینک کنی دیگه باهم دوست دوست هستیم. بازم میام پیشت.تو هم بهم سر بزن. منتظرتما!


سلام مارال جون.از آشنایی با تو خوشحال شدم.منم لینکت کردم.
مامان امیر محمد
1 اسفند 91 0:43
سلام خاله حون من تو مسابقه شرکت کردم و باری برنده شدن به رای شما احتیاج دارم ممنون میشم به سایت زیر بری وبه کد515 امیر محمد رای بدی http://shahrekhatere.niniweblog.com/ رای ذاذی حتما خبرم کن
شقایق مامان آرشا
7 اسفند 91 22:03
سلام قشنگم .خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موافقتتون را برام نظر بذارید