سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

عکس های تولد 1 سالگی

1391/9/2 18:55
9,577 بازدید
اشتراک گذاری

 محصل

اول از همه از مدیر محترم نی نی وبلاگ بابت زحماتی که میکشند تشکر می کنم و از این که روز تولد بچه ها عکسشون رو توی سایت میذارن و آهنگ تولد واسشون پخش می کنن خوشم میاد واسه همین این عکس رو هم اینجا گذاشتم.

تولد

اینم از عکس های تولد پسمل گلمون با تم اسمورفی

تولد

کارتهای دعوت

تولد

داخل کارت دعوت

تولد

کلاه سام و گیفت های مهمونامون

تولد

توی این کیف دستی های کوچولو که به عنوان یادبود به مهمونامون دادیم یه عکس روی شاسی از سام و یه دونه آبنبات چوبی گذاشته بودم روی آبنبات چوبی ها هم عکس اسمورف چسبونده بودم.روی کارتی که به گیفت ها آویزون بود این متن رو نوشته بودم: 1سال گذشت پر ازخنده و شادی ... 1سال پر از نگرانی های مادرانه و پدرانه گذشت... برای ما باورش سخت است اما فرشته کوچولوی ما یک ساله شد.(البته این 1 سال کلا خنده و شادی نبود اتفاق های تلخی هم مثل فوت عمو محمد بود روز تولد هم خیلی جاشون خالی بود.)

تولد

این ها بر چسب هایی بود که روی میوه و شیرینی و ... چسبونده بودم.

تولد

تولد

تولد

تولد

تولد

تولد

اینم از دستمال کاغذی های مهمونامون.

تولد

تولد

دسرهای خوشمزه تولد

تولد

تولد

تولد

تولد

تولد

تولدتولد

تولد

تولد

تولد

تولد

تولد

این فرش کادوی آناجون و باباجونی هستش (مامان و بابای من)از 1 ماه قبل تولدت سفارش داده بودن فقط بافنده اشتباهی به جای باباجونی نوشته آتاجون.

تولد

این کادوی یگانه جونه (دختر خاله ی بابا)

تولد

این لباسای خوشگل هم کادوی زن عمو و علیرضا و فاطمه جونه.کاغذ کادوشون هم مثل تم اسمورفی بود یکیش آبی و یکیش رو هم سفید کادو کرده بودن.

تولد

این عروسک های اسمورف کادوی دایی امین هستش.

تولد

اینم کادوی دایی حسام و زن دایی جونه.

تولد

اینم کادوی مامان زن دایی جونه.

تولد

این عروسک اسمورف و سکه پارسیان هم کادوی مامانی(مامان بزرگ منه)

تولد

این پول ها هم کادوی مامان جون و باباجون(مامان و بابای بابا) و عمه جون و مامانی و آقاجون(مامان بزرگ و بابابزرگ بابا) و کادوی مامانی(مامان بزرگ بابا)

تولد

و آخرین کادو ماشین شارژی برای آقا سام گل از طرف من و بابایی

تولد

تولد

تولد

سام چی کار میکنی؟داری با ماشینت مسافر کشی میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!این عکس ها فردای تولده

تولد

عاشق این حرکتت هستم وقتی لباتو این شکلی می کنی خیلی با مزه میشی.

تولد

تولد

این هم سوغاتی مکه از طرف مامان جونه که فردای تولدت بهت دادن

تولد

دست همشون درد نکنه خیلی زحمت کشیدن.به ما که روز تولدت خوش گذشت ولی به خودت اصلا خوش نگذشت همش گریه می کردی اصلا حوصله نداشتی از بغل من هم پایین نمی رفتی.

اسامی غایبین تولد :

آقاجون(رفته بودن شمال)

 مهدی آقا(همسر عمه جون) سرما خورده بودن

خاله صدیقه:نی نی شون تازه دنیا اومده بود

 باباجونی،دایی امین،دایی حسام،زن دایی جون،مامانی،مامان زن دایی جون: می خواستن بیان ولی به خاطر اداره دایی حسام و مدرسه دایی امین قرار شده بود که 5شنبه ظهر با ماشین خودشون بیان و جمعه ظهر برسن اینجا بعدش هم جمعه شب برگردن ولی من راضی نبودم اینقدر اذیت بشن واسه همین گفتم نیان و از طرف همشون آناجون اومده بود اونم به سختی تونسته بود قبل پرواز بلیط پیدا کنه و بیاد.

 

 

تولد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مریم مامان عسل
18 آبان 91 7:15
وااااااااااااااای چه تولد اسمورفی خوشگلییییییییییی دستت درد نکنه نگار جان. خسته نباشی خیلی عالی وقشنگ و با سلیقه بود. یک سالگیت مبارک سام کوچولو.
نسرین
18 آبان 91 23:33
همه چی عالیه دستت درد نکنه 100سال به این سالها
زری مامان مهدیار
18 آبان 91 23:42
تولدت مبارک سام زیبا فدای اون لبای غنچه ت خاله جونی مرسی مامانی که اینقدر زحمت کشیدید و با سلیقه واسه پسر گلمون تولد گرفتین ایشالا تولد 100 سالگیش
مریم
20 آبان 91 13:49
عزیزم تولد مبارک خیلی دلم میخواست اونجا باشم ولی قسمت نشد ایشالا سال بعد نگار جون دست توهم واقعادرد نکنه همه چی خیلی عالی و شیک بود سام رو حسابی ببوس مخصوصا وقتی لباش رو اون شکلی میکنه
نسیم
21 آبان 91 10:16
سام عزیز تولدت مبارک


مرسی نسیم جون
زینب(عمه آرتمیس)
24 آبان 91 11:31
سلام,تولد سام عزیزم روتبریک میگم ببخشید که دیراومدم امیدوارم همیشه درکنارهم شادوخوشبخت باشید
مامان مهبد كوچولو
28 آبان 91 8:03
بازم تولدتون مبارك و دستتون درد نكنه ، عكسهاتون خيلي خوشگل شدن .