سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

دندون ششمی و حرف دل

1391/9/2 19:16
1,027 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگلم این روزها یکمی به خاطر درآوردن دندون ششمی زیاد سر حال نبودی ولی خداروشکر دندونت هم در اومد و الان حالت خوبه خوبه.خداروشکر که تو رو دارم خیلی باهات سرگرم میشم من و بابایی خیلی دوست داریم همیشه از خداوند مهربون به خاطر بهترین نعمتی که به ما داده  سپاسگزاریم.

نفس مامان هدف از نوشتن این مطالب فقط اینه که وقتی بزرگ شدی اینارو بخونی و از همه لحظات دوران کودکیت با خبر بشی و بدونی که چه قدر دوست داریم و بهت ارزش قائلیم. در واقع این وبلاگ دفتر خاطرات توئه ولی الان دیگه با این همه تکنولوژی کسی نمیشینه خاطراتشو تو یه دفتر که معلوم نیست تا چند سال بعد سالم میمونه یا نه بنویسه.

پس وقتی بزرگ شدی و این مطالب خوندی بدون که این ها فقط و فقط به خاطر تو نوشته شده اند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مهرناز(مامان آرسام)
5 آذر 91 21:03
خدا رو شکر بخاطر این نعمت بزرگی که به ماها داده و شکر که دندون ششم سام خوشگلم هم بالاخره دراومد
علی خوشتیپ
6 آذر 91 15:24
سلام خاله جون .عزاداریهاتون قبول.من تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کردم...کدم 35 هست اگه دوست داشتین به من و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدین ممنونم
علی خوشتیپ
8 آذر 91 8:22
سلام خاله جون.عزاداریهاتون قبول .من تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کردم...کدم 35 میشه به من رای بدید.تا پنجشنبه وقت هست ممنونم
مامان نادیا و نلیا
8 آذر 91 20:40
دندون نو مبارک سام کوچولو.....
leili
12 آذر 91 13:33
تولدت مبارک سام کوچولو
شرمنده که ما نتونستیم بیایم آخه ما هم اون روزا رفتیم سر خونه و زندگیمون
مراسم خاصی نگرفتیم که دعوتتون کنم
ولی الان واسه ایندفعه که میاین تبریز دعوت میکنم بیاین خونمون
ایشالاه 100 سالگیتو پیش مامان و باابی مهربونت جشن بگیری
دندون 6 هم مبارک
راستی این کامنت 3 که دارم مینویسم نمسدونم چرا همش میپرن

پس اینطور چرا به من نگفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هان؟؟؟؟اگه میگفتی میومدم خونتون.حالا این دفعه رو می بخشمت دیگه تکرار نشه.خیلی بهت تبریک میگم ایشالله میام خونتونو میبینم.خوشبخت بشین ایشالله.
مامان همای مسیحا جونی
13 آذر 91 10:23
دندون ششم مبارک ایشالا سالهای سال سایه ت بالاسرش باشه راستی مامان مهربون مسیحای من توی مسابقه نی نی فشن شرکت کرده. اگه دوست داشتی یه سری بزن و بهش رای بده. بوس واسه نی نی ماهت http://ninimod.niniweblog.com/post20.php
مامان مهبد كوچولو
13 آذر 91 13:02
سلام مبارك دندون ششمي ات عزيزم . الحمدلله كه سرحال شدي دوباره .
محمد عمو
15 آذر 91 20:59
سلام علیک
نوار نه یوخ نجو سوز یوخ
گلمدیز کلیبر
اول عکسی چوخ یه مه لی دی
منیم عوضیمنن توت دیشله
بیده دوداخلارین اوجور اله مه سین


سلام.مرسی یاخچیوخ سیز نجورسوز؟ایشالله بایرام دا کلیبره گلجاخ.چشم حتما دیشلرم بولسین.
زری مامان مهدیار
18 آذر 91 18:29
دندون جدید گل پسر مبارک
چه خوب که به چشم دفتر خاطرات به وبلاگت نگاه می کنی
منم دقیقاً همین حس رو دارم وقتی می نویسم به این فکر میکنم یعنی پسرم یه روزی وقت می ذاره و تک تک پست ها رو می خونه؟ و اون روز چه حسی داره؟
امیدوارم که روزی که گل پسرت پست هات رو می خونه قدردان خودت و پدرش باشه و فرزند بی نظیری براتون باشه


خیلی ممنون.ایشالله وقتی نی نی هامون بزرگ شدن تک تک این پست ها رو با اشتیاق می خونن و لذت می برن.
نگین مامان رادین
25 آذر 91 15:31
دندون ناز و تازه مبارک قربونت بشم ایشاالله مابقی دندونهات رو هم بدون هیچ دری در میاری می بوسمت مواظب خودت باش
ninipics
25 آذر 91 23:11
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... سام جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
نگین مامان رادین
28 آذر 91 19:29
بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی است وقتی همه چیز یخ می زند! "یلدا مبارک" http://www.sook.ir/newsimages/uploads/2012_12_16_23_43_57533.42401.jpg.jpg