سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

اتاق سام

1391/10/2 17:52
1,944 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم چند تا عکس خواستم از اتاقت بذارم آخه خیلی اتاقتو دوست داری ، میری اونجا بازی می کنی و بهت خوش می گذره.اولین جایی که تو خونه بیشتر از همه جا دوسش داری آشپزخونه است بعد از آشپزخونه اتاقتو دوست داری بیشتر وقت ها به همراه من آشپزخونه ای بعضی وقت ها میبرم اتاقت تا سرگرم بشی.

خوش اومدین به اتاق من

آویز تختو انقدر کشیدی که آخرش شکست و دیگه نمیشه رو تخت نصبش کرد.کلا به شکستن وسایل علاقه زیادی داری.(البته همشون فدای سرت)

اتاق من

اتاق من

اتاق من

اتاق من

اتاق من

اتاق من

اتاق من

اتاق من

اتاق من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نسیم
2 دی 91 18:07
چه اتاق قشنگی داری سام عزیز


مرسی شما لطف دارین.
هیراد و عمه لیلاش
2 دی 91 20:16
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان مهبد كوچولو
4 دی 91 9:31
سلام . خيلي اتاقت خوشگله سامي جونم . از بادكنكات به منم ميدي ؟؟؟


سلام.مرسی.بادکنک ها قابل شما رو ندارن.
مامان نادیا و نلیا
4 دی 91 11:39
واااای چه اتاق خوشکلی داری سام کوچولووو
این آشپزخونه هم که واسه شما حرف اولو میزنه شیطونااااا


آشپزخونه از اتاقم بهتره.
زری مامان مهدیار
4 دی 91 22:03
چه اتاق نازی داری خاله جونی
ما هم دلمون بچگی خواست خوب


مرسی خاله جون.
نگین مامان رادین
6 دی 91 19:12
به به چه اتاق خوشگلی داری دست مامان و بابا درد نکنه همه وسایلات مث خودت ناز و دوست داشتنی هستند
مریم
7 دی 91 12:19
نگار جون منم جای سام بودم عاشق این اتاق میشدم


قابل شما رو نداره مریم جون.
مامان پارسا جیگر
29 دی 91 21:13
قربونت برم عزیزم تو چقدر ناز و خوردنی و شیطون و بلا شدی