سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

یلدا مبارک

1391/10/2 2:47
2,849 بازدید
اشتراک گذاری

امسال دومین یلدای تو بود پسرم ولی چون پارسال شب یلدا خیلی کوچولو بودی ما امسال رو به عنوان اولین شب یلدا واست حساب کردیم.اولین شب یلدات مبارک عزیز دلم.از اون لباسای هندونه ای که همه نی نی ها دارن واست نخریدیم آخه به نظر من خیلی تکراری شده ولی بعدش گفتم کاش واسه تو هم میخریدیم.چون لباس هندونه ای نداشتی یه لباس سبز و قرمز تنت کردم که مثلا مثل هندونه باشه.راستی کادوهای نقدی هم از طرف مامان بزرگ هات و پدربزرگ هات داشتی که خوشبختانه به من رسید.پول نی نی ها به ماماناشون میرسه دیگه.مگه نه؟!

کیک هندوانه ای

کیک هندوانه ای

پودینگ انار

پودینگ انار

پودینگ انار

پشمک و شیرینی

باقلوا

به جای پای هندوانه پای سیب درست کردم.

پای سیب

اینم مثلا سالاد الویه به شکل هندوانه میخواستم درست کنم ولی زیاد موفق نشدم و اصلا شبیه هندوانه نشد.

سالاد الویه

هندوانه شب یلدا

شب یلدا

اینم از پدر و پسر

شب یلدا

شب یلدا

 

به صد یلدا الهی زنده باشی

         انار و سیب و انگور خورده باشی

                            اگر یلدای دیگر من نباشم

                                تو باشی و تو باشی و تو باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی سه فرشته
2 دی 91 2:50
خسته نباشی مامان خانمی.
نسیم
2 دی 91 9:32
سام عزیز یلدات مبارک صد سال به این سالها
مهرناز(مامان آرسام)
2 دی 91 16:21
سلام عسیسم
اولین یلدات مبارک عشقم
به به آفرین به این مامان هنرمند و خوش سلیقه که انقدر زحمت کشیده،همه چی خوشگله
منم واسه آرسام نخریدم از اون لباسا،مثل خودت گفتم دیگه خیلی تکراری بی مزه شده!!شانس ماس دیگه!انقدر همه استفاده کردن و زیاد شد که ما نتونستیم واسه بچه هامون استفاده کنیم!!(مام بسکه دلمون نمیخواد کار تکراری بکنیم!!)
راستی آرسامم پست یلدایی گذاشته!


یلدای شما هم مبارک.آره دیگه ما دوست نداریم کار تکراری بکنیم باید همه چی خاص باشه.ایشالله تا سال دیگه خودمون یه لباس هندونه ای طراحی مکنیم و میدوزیم که خاص باشه.
مریم
7 دی 91 12:22
دستت درد نکنه مامانش


خواهش می کنم.
زهرا
14 دی 91 2:24
نه بول نی نی ها می ره تو حساب خودشونواسش یه حساب باز کن
سپیده
7 آذر 92 9:15
با سلام. دوست داشتید عکسها رو بنام خودتون ثبت کنم