سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

نظرات (9)

نگین مامان رادین
27 فروردین 91 1:56
عزیزم این عکسهات رو می زاری نمی گی با دیدنشون قلبمون از کار می افته بابا فکر قلب ما هم باش

مریم مامان عسل
28 فروردین 91 5:30
وای تو چقدر جیگری سام خوشگل من.
هزار ماشالله!
چه باباجونی مهربونی هم داری! خدا حفظشون کنه.


مرسی مریم جون لطف داری
مریم مامان عسل
29 فروردین 91 18:30
عسل جون تو مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده.
میشه بهش رای بدین؟
رای گیری از هفته اول اردیبهشت ماه شروع میشه.
http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php


چشم حتما رای میدم.
مریم مامان عسل
29 فروردین 91 18:55
مرسی از کامنتهای پر مهرت عزیزم.


خواهش میکنم.
مروارید مامان آوا
29 فروردین 91 21:28
ای جااااانم خیلی شیرینه گل پسرت


مرسی مروارید جون
مامان سوگل
31 فروردین 91 14:35
ای جونم، ای به قربون این نی نی خوشمل خودم برم من، خدا حفظ کنه این بابابزرگ مهربونتون رو، مشخصه که بابایی مهربون و نازی هستش، انشالا همیشه شاد باشید
نگین مامان رادین
31 فروردین 91 17:54
خاله های گلم و دوستهای عزیزم رای گیری شروع شده نمی خواهید برید و به من رای بدید. رای گیری تو همون وبی یه ادرس پایین همین پست،رای تون رو تو پست رای گیری مسابقه نی نی متفکر بزارید و فقط کافی اسم من رو بنویسید بازم ممنون از همتون. البته چون دوتا نی نی به اسم رادین شرکت کردند حتما بنویسید که رادین مامان نگین .عکس هارو هم تو صفحه ی 5 همون وب می تونید ببینید از پایین یعنی از اخرین عکس حساب کنید 6 عکس منم. این هم ادرس سایت خاله پریسا http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
مامان دنیا
2 اردیبهشت 91 11:40
عزیزم خدا حفظش کنه چه گل پسری

خاله به وبلاگ ما هم سر بزنید


مرسی که به ما سرزدید ولی من نتونستم وبلاگ شمارو ببینم انگار آدرس وبلاگتون رو اشتباه نوشتین.
مامان ماهان نفسی
3 اردیبهشت 91 12:59
الهی من فداش بشم چقدر سام داره شبیه محمد سام پسر دوست مامانم میشه کاش میشد یجوری عکسشو بهت نشون میدادم


عکسشو واسم تو همین قسمت نظرات بفرست اگه زحمتی نیست.