سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

چند سطری برای سام

1391/2/11 13:04
1,014 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم ببخش چند روزه نتونستم وبلاگت رو آپدیت کنم آخه نه وقتشو داشتم و نه حالشو داشتم.

این چند روز رو سرگرم مراسم عزاداری بودیم تو هم به همه انرژی می دادی هر کی تو رو میدید کمی از غصه و ناراحتیش کم میشد حتی زن عمو که روز اول دیدن تو واسش خیلی سخت بود بعدش با بغل کردن تو دلش آروم میشد.آناجون و باباجونی هم اومده بودن ولی بعد از اتمام مراسم دیگه رفتن تا شب هفتم اینجا بودن دیروز رفتن.

نفس مامان اگه این روزها کمتر به وبلاگت سر میزنم منو ببخش فعلا حوصله وبلاگ ندارم.

از همه دوستانی که پیام تسلیت فرستادن و همدردی کردن تشکر میکنم شرمنده که بدون جواب پیام هاتون رو تایید کردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان سوگل
11 اردیبهشت 91 14:10
سلام عزیزم، واقعاً ممنون از اینکه بهمون سر زدی و به درخواستم پاسخ دادی، امیدوارم که شاد باشید


سلام خواهش می کنم کاری نکردم.
مریم مامان پندار
14 اردیبهشت 91 21:37
تسلیت میگم عزیزم الهی روحشون شاد باشه
مامان سوگل
20 اردیبهشت 91 17:15
سلام کجایید بابا، دلم تنگ شده براتون


سلام منم دلم واسه همتون تنگ شده.ممنون که به یادم هستین.
نگین مامان رادین
20 اردیبهشت 91 21:13
ایشاالله غم اخرتون باشه و من بعد زندگیتون پر باشه از لحظه های شاد و قهقه های سامی جون


خیلی ممنون عزیزم.
مامان نادیا و نلیا
22 اردیبهشت 91 7:46
عزیزم...حالتون خوبه؟خانواده خوبن؟امیدوارم حالتون بهتر باشه و آرام شده باشین....دلمون واسه سام کوچولو تنگ شده...از طرف من ببوسش


سلام مرسی خوبیم.ایشالله به زودی بازم عکسای سام رو میزارم تو وبلاگش.
مامان سوگل
23 اردیبهشت 91 1:01
تمام عالم امکان فدایت ای مادر

تمام عمر میکنم دعایت ای مادر

تمام روزی من از دعای خیر تو بود

وحاضرم که دهم جان برایت ای مادر

چه خواب های قشنگی زقصه های تو دارم

وتا ابد من مسکین گدایت ای مادر

چه گیسوان سپیدی چه درد های زیادی

واز خدا طلبم من شفایت ای مادر

چه رنج ها که کشیدی برایم ای مادر

چکار کرده ام عمری برایت ای مادر

هزار بوسه به دستت برای این همه مهر

هزار یاس سپیدم به پایت ای مادر
روزت مبارک


به به چه متن زیبایی
روز شما مادر مهربون هم مبارک.بوس
نگین مامان رادین
23 اردیبهشت 91 14:33
مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک





خیلی ممنون نگین جون روز شما هم مبارک.
مامان پارسا جیگر
24 اردیبهشت 91 13:12
اگر 4 تکه نان باشد و ما 5 نفر باشیم تنها مادر است که از مزه نان خوشش نمی آید. از یاد نبریم چه گوهری در کنار ماست، سایه اش مستدام. عزیزم روزت مبارک ...
لیلی
24 اردیبهشت 91 15:54
سلام با کمی تاخیر روزت مبارک پس چرا آپ نمیکنی؟


مرسی عزیزم.لیلا جون فعلا حوصله آپ کردن ندارم ایشالله بعد از 40 عمو محمد عکس های خوب میذارم.
ثمين
24 اردیبهشت 91 16:31
سلام عزیزم لینک شدین! سام عزيزم به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدی
ثمین
30 اردیبهشت 91 19:07
سلام! یکی از کاربران ژرورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه: چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟ خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن! منتظرتون هستیم
مامان سوگل
31 اردیبهشت 91 0:17
کجاییییییییییییی پسسسسسسسسس؟؟؟؟؟؟


ممنون که به یادمون هستین.ایشالله به زودی آپ میکنم.