سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

عکس های حرم امام رضا

1391/3/4 20:10
3,518 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم اینجا نشستی روی قبر و به اسم عمو محمد نگاه میکنی.

عمو محمد

عمو محمد

اینم جمعه هفته پیشه که از خونه آقاجون هممون با هم اومدیم حرم و رفتیم سر قبر عمو محمد فاتحه خوندیم.

سام و علیرضا در حرم

این عکس ها هم عکسهای این چند روزه که وقتی رفتیم حرم ازت گرفتم.

راستی پسرم این لباس طوسی که تنته، مامان جون واست خریده.وقتی تازه شروع کرده بودی به غذاخوردن به مناسبت غذاخوردنت خریده بود.

سام و بابا در حرم

سام و بابا در حرم

سام و بابا در حرم

سام و بابا در حرم

سام در حرم

سام در حرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان نادیا و نلیا
8 خرداد 91 19:20
خدا بیامرزدشون....روحشون شاد
مریم مامان عسل
9 خرداد 91 3:07
خدا رحمتشون کنه.
سام خوشگلم دلم برات یک ذره شده بود.
قربونت برم عزیز دلم. ماشالله!
دلم هوای حرمو کرد. همین روزا باید بریم پابوس.


خیلی ممنون.سام هم دلش واسه شما و عسل جون تنگ شده.
بابای دوقلوها
9 خرداد 91 15:20
مشهدی سام زیارتت قبول
واسه ما هم دعا کردی؟؟؟؟؟
انشالله همیشه سلامت باشی


مرسی عمو جون.واسه همه نی نی های دنیا دعا کردم.
بابای دوقلوها
9 خرداد 91 15:21
خدا رحمت کنه عمو رو
بابای دوقلوها
9 خرداد 91 18:35
سلام
رمز رو خصوصی فرستادم


خیلی ممنون
مامان سوگل
9 خرداد 91 22:12
هورااااااااااااااااااااااا بالاخره نگار جونم و سام جونم برگشتن به وبلاگ
بازم تسلیت میگم و امیدوارم که تونسته باشید با غم از دست دادن این گوهر گرانبها کنار اومده باشید
ماشالا خوشگل ما این چند وقته که نبوده برای خودش مردی شده، جیگرشو بخورم، چقدرم اون لباسش که مامانیش براش خریده بهش میاد مبارک باشه
امیدوارم که شادی برگشته باشه به خونتون و دیگه هیچوقت برنگرده


مرسی خاله جون که اینقدر مهربونی.
مامان سوگل
9 خرداد 91 22:13
آخی دلم بدجوری هوای مشهد رو داشت با دیدن این عکسا بغضم ترکید و ..................
تو رو خدا جای من هم دعا کنید وقتی میرید اونجا


هروقت دلتون هوای مشهد رو کرد تشریف بیارید خونمون خوشحال میشیم.محتاج دعاییم.هروقت برم حرم به یادتون هستم.
مامان ماهان نفسی
10 خرداد 91 10:02
الهی دورت بگردم سام خشگله دلم برات یه ذره شد بود همش میومدم تو وب تا اون چهره همیشه خندونتو ببینم چقدر بزرگ شدی 1000ماشالله چشم بد از دور بشه الهی خدا عمو محمد هم بیامرزه با ائمه همنشینش کنه


مرسی عزیزم که انقدر به ما لطف دارین و مهربونین و بهمون سر میزنین.بوس بوس بوس
مامانی طهورا
10 خرداد 91 19:08
سلام عزیزم خدا رحمت کنه عموی مهربونتو خیلی ناراحت شدم انشاله خداوند به خانوادشون صبر بده
مامانی طهورا
10 خرداد 91 19:10
عزیزم خیلی ممنون که بما سر زدین و لینکمون کردین
خوشحال شدم ار آشناییتون
به جمع دوستان ما خوش اومدین


من هم از آشنایی با شما خوشحال شدم دوست عزیز.
مامی مائده
10 خرداد 91 19:33
4580
ازاده مامانه هانا
11 خرداد 91 15:41
خدا رحمت کنه عمو محمدرو خیلیییییییییییییییییییییییییی جوون بود که الهییی بیچاره خانومش چی میکشه الان
خدا به همتون صبر بده که مرگ عزیزا خیلی سخته. مواظب خودتو سام گلم باش نگار جونم . به حکمتش شک نکن به خودش میسپرمتون.
عکساشم مثل مااااااااااااااااه شده زیارت که رفتی مارو فراموش نکن

بووووس واسه اون لپای خوردنی که همه خستگیه ادمو در میکنه

خیلی ممنون آزاده جون.بله واقعا سخته مخصوصا واسه خانومش و بچه هاش.
سام وقتی میره زیارت به یاد همه نی نی ها و دوست جونای خوبی مثل شما هست.
عمه ی لارا
11 خرداد 91 20:29
روحشون شاد.
دوست عزیز شما می تونید من رو لینک کنید من شما رو لینک کردم آقا پسرتون خیلی ماهه خدا حفظش کنه موفق باشید.


خیلی ممنون منم لینکتون کردم.
عمه ی لارا
12 خرداد 91 12:37
سلام مامان نگار پسر خوشگلت خوبه.
شما به من خیلی لطف داری با نظرات شما من قوت می گیرم با توجه به درگیری ها و مشغله های زندگی این وب لاگ رو هر روز جدید می کنم دوستون دارم


ما هم دوستون داریم
مامان اميرسام خان گل
19 تیر 91 8:39
سلام خانمي ماشاله هيكل خوبي داري.........چيكار كردي انقدر زود برگشتي ..........پسر من هم اميرسام هست و 21 ماهشه ..........با اجازه لينكتون كردم............پسرتون رو ببوسيد...