سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

مسواک زدن

1390/12/7 12:31
1,611 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر گلم الان 4 روزه که مسواک میزنی.(اولین روزی که مسواک زدی ٣ماه و ١٥ روزه بودی)بعد از خوردن مولتی ویتامین باید مسواک بزنی تا لثه هات تمیز بشن بعضی وقت ها بعد از خوردن شیر هم مسواک میزنی.خیلی پسر خوبی هستی نیازی نیست من واست مسواک بزنم خودت این کارو می کنی.

پسرم مسواک میزنه

انگار دستت از مسواک خیلی بهتره شاید هم خوشمزه تره آخه بعضی وقت ها هم مسواک رو از دهنت در میاری و به جاش دستت رو میخوری.عزیزم تو هر کاری که بکنی واسه من و بابایی خیلی شیرینه و تازگی داره تو همه ی لحظات زندگی ما رو با کارهای جدیدت شیرین تر و زیبا تر میکنی.خیلی خیلی خیلی دوست دارم.ماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسرم مسواک میزنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نادیا و نلیا
9 اسفند 90 10:05
آفرین سام کوچولو...اتفاقا لثه نلیا هم خیلی اذیتش میکنه فک کنم همچین مسواکی خوب باشه...
مریم مامان پندار
9 اسفند 90 10:33
جانننننننننن قربون مسواک زدنت برم من
همیشه به روز هستیم
9 اسفند 90 12:15
سلام اومدم پیشتون جویای احوالتون بشم
مامان پارسا جیگر
10 اسفند 90 19:06
جونم عزیزم قربونت برم که اینقدر تمیز و بهداشتی هستی از الان


آره دیگه از الان مواظب لثه ها و دندونهایی که در آینده خواهد داشت هست.آخه می خواد دندون پزشک بشه ههههههههه
مامان ماهان نفسی
13 اسفند 90 17:46
الهی من فدات