سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

غذای کمکی

1391/1/31 22:10
2,680 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم روز ١٤ فروردین اولین غذای زندگیت رو خوردی.دکترت گفته بود از پایان ٥ ماهگیت باید غذای کمکی بخوری ولی من خیلی عجله داشتم که زودتر واست غذا درست کنم دیگه دو روز آخر رو نتونستم تحمل کنم واسه همین دو روز زودتر واست غذا دادم.اولین بار خونه باباجونی و از دست آناجون غذا خوردی.

دفعه اول حریره بادوم خوردی کم کم دفعات غذاخوردنت رو بیشتر کردم.الان پوره سیب زمینی و پوره هویج و سرلاک برنجی هم میخوری.دکترت گفته در طول روز باید بیشتر از ١٢ قاشق غذا نخوری چون بیشتر خوردن باعث بیماری چاقی در بزرگسالی میشه.

عزیزم تو قابلمه خودت واست غذا درست می کنم.

 اینم عکسای امروزه ،دوتایی رفتیم حیاط و در هوای آزاد مشغول خوردن پوره سیب زمینی هستی.

غذای کمکی سامی

مامان من گشنمه چه قدر می خوای ازم عکس بگیری!

به به چه غذایی

تشنم شده بود هااااا

عزیزم انگار سیر نشدی آخه داری پیش بندتو هم میخوری.

من هنوز سیر نشدم

دیشب رفته بودیم بیرون شام بخوریم که تو هم توی صندلی کودک نشسته بودی و منتظر غذا بودی.

نوشابه پس کو؟؟؟

غذا رو کی میارین؟؟؟؟

به به پیتزا

البته تو پیتزا نخوردی عزیزم تو فقط با پیتزا عکس گرفتیخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خانواده عمو محمد
1 اردیبهشت 91 0:37
قربو ن اون غذاخوردنش بااون خنده هاش بوس س س س س س
مامان نادیا و نلیا
2 اردیبهشت 91 10:15
مبارک باشه سام کوچولو
نگار جون به سام چی میدی بخوره؟؟؟اولش با چی شروع کردی؟؟؟
دکتر به من گفت: هفته اول لعاب برنج.هفته دوم حریره بادوم.هفته سوم سوپ سبزیجات.هفته چهارم سوپ گوشت


من به سام لعاب برنج ندادم.حریره بادوم و فرنی و پوره هویج و سیب زمینی و سرلاک برنجی بهش میدم از امروز هم میخوام بهش سوپ بدم.
مامان دنیا
2 اردیبهشت 91 11:41
ای جان عزیزم
مامان ماهان نفسی
3 اردیبهشت 91 13:02
نگار جونم یعنی منم میتونم به ماهانم وقتی 5 ماهگیش تموم شد غذا بدم اخه جیگرم کباب میشه وقتی ماداریم غذا میخوریم انقدر ملچ و مولوچ میکنه الهی من فدای این پسر برم که انقدر باادب نشسته تا غذا بیاد یه بوس از طرف من بکن


با دکترش مشورت کن ولی فکر کنم بتونی بدی چون ماهان هم ماشالله تپل مپله.