سام سام، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

پسر یکی یه دونه ی ما

5 ماهگی سام

1391/2/2 11:20
2,156 بازدید
اشتراک گذاری

سامی کوچولوی من ببخش که این ماه واست کیک درست نکردم و دکتر هم دیرتر بردمت.آخه 16 فروردین که 5 ماهگیت تموم میشد تبریز بودیم و میخواستم برگردم مشهد و پیش دکتر خودت ببرمت ، دکتر خودت هم زودتر از 30 فروردین وقت نداشت .واسه همین 30 فروردین که 5 ماه و 14 روزت بود من و بابایی بردیمت دکتر.

خداروشکر همه چی نرمال و خوب بود

وزنت 8200 و قدت هم 67 شده بود عزیز دل مامان.قربونت بشم الهی دوست دارم زیاد تاماچ

نمیدونم چرا هرچقدر خانم دکتر باهات حرف زد اصلا بهش نخندیدی با اینکه بچه خوش خنده رویی هستی و به همه میخندی و دل همه رو میبری.خانم دکتر فکر کرد تو همیشه اینجوری هستی ولی من زود گفتم که تو خیلی بچه خوب وخوش اخلاقی هستی.دفعه دیگه که پیشش رفتیم یادت باشه حسابی بهش بخندی و باهاش حرف بزنی تا بدونه که من الکی طرفداری پسرمو نکردم.

راستی عزیزم کیک هم که واسه تولد 5 ماهگیت درست نکرده بودم دلیل داشت.واسه اینکه همون روز تولد زن دایی جون هم بود و دایی جون واسش کیک خریده بود منم خواستم از فرصت استفاده کنم و پیش کیک زن دایی جون ازت عکس بگیرم و تولد 5 ماهگی تو رو با تولد زن دایی جون با هم جشن بگیریم ولی بعد از اینکه رفتیم خونه دایی جون جنابعالی خوابیدی و تو تولد شرکت نکردی.ناراحت

اینم یه عکس از 5 ماهگیت

سامی در حال آب بازی

عاشق آب بازی هستی پسرم و اصلا از حموم نمیترسی.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ماهان نفسی
3 اردیبهشت 91 13:03
مبارک باشه عزیزم به سلامتی انشالله تولد 100 سالگیت گل پسر


خیلی ممنون خاله جون.
ساغر
3 اردیبهشت 91 15:25
سلام مرسي كه به من سر زدي واقعا سام خيلي ماه شده عكسهاي شما رو كه ديدم همه چي رو فراموش كردم


مرسی ساغر جون لطف داری
ساغر
3 اردیبهشت 91 15:26
مامان سوگل
3 اردیبهشت 91 15:46
ای جانم، ماشالا چقدر ناز شدی عزیزم، خدا حافظت باشه در تمام مراحل زندگی، مبارک 5 ماهگیتون باشه خوشگلم، ایشالا تولد یکسالگیتون


ممنون چشماتون نازه.
خاله مهربون
4 اردیبهشت 91 8:15
سلام عزیز خاله خوفی؟ عزیز خاله و قتی دلت هوای قصه ترانه و لالایی و بازی و کلی چیزای دیگه کرد کافیه بیای به شهر ما شهر قصه خاله مهربون چه جوری؟ کار نداره ، با گرفتن شماره تلفن9092305500 خاله منتظر شما کوچولو های عزیزه
نسیم
4 اردیبهشت 91 17:15
سام جان 5 ماهگیت هم مبارک باشه خدا برا پدر و مادرت نگه داره
نگین مامان رادین
5 اردیبهشت 91 0:49
خوش خنده و خوش رو وخوش اخلاق من 5 ماهگیت مبارک ایشاالله همیشه سالم و تندرست باشی پهلوون کوچولو.
مریم مامان عسل
7 اردیبهشت 91 12:41
5ماهگیت مبارک پهلوون من! بچه مون جلوی خانوما سنگین و رنگینه خوب! جلوی خودشو میگیره که لبخند نزنه قربونش برم! همین اخلاقش دختر کشه دیگه!!!
مامان مهبد كوچولو
21 خرداد 91 8:30
سلام عزيزم . ماشا الله به اين آقا پسمل ناز . ما با اجازتون ميخوايم آقا سام رو بلينكيم تا با مهبد دوست باشه


سلام.خواهش میکنم خیلی ممنون که بهمون سر زدین منم مهبد جونو لینک میکنم.